December 31, 2001
Har nu haft spelet ett par veckor och får däng hela tiden på nätet, tror ja har ca 40% vinster.
Jag vägrar spela marines eftersom alla gör det. Så jag lirar orks eller eldar.
Och på något sätt känns spelet väldigt obalanserat och vilken tacktik man än kör så är det alltid den som har flest gubbar som vinner ur striden eller den som har ett litet hål att ha sina gubbar i.
Marines behöver ju bara ha någon som tankar framför dem och de har ju bland de bästa tanksen i spelet så det är ju inga problem.
Är det bara jag som är otroligt dålig eller är det fler som upplever detta ?
Det verkar oxå vara så att alla nybörjar skrällen hamnar i mitt lag och jag får hjälpa dem hela tiden och det slutar med att de går på mig och slaktar mig svårt.
Blir så jävla trött på detta, det går ju bara att vinna om man spela chos eller marines. De är överlägsna men marines verkar vara kungarna i spelet på alla fronter, de har något för allt. Medans orcs bara är veka små jävla ungar som springar fram och dör omedelbart.
Är det någon som försökt ta 8 marines som sitter i en liten krater med 16 orcs ? Inte en enda kommer fram de plöjs ner som små grisar men sitter man själv där med sina skenta orcs så kommer marines och plöjjer ner dem.
Funderade förut att ta skivjävel och bryta den i 2 delar. GUUUUUUUUUUUUUD jag blir så trött.
April 10, 2003
Kör du eldar skall du använda din faseer och Avatar som fan, samt skaffa så du får 30 i fordon.
Använd Wrathlords om du vill ha understöd för prisma tanks dödar dinna med.
Glöm inte dinna turrents du kan ha med dig i trupper, samt mot space-marines så brukar det funka med Banshees eller warp-spiders.
Storma med banshees för att slå ut deras heavy weapons och warp spiders för att flanka dom med.
samt glöm inte att dina svävar fordon kan hoppa och flanka eller taktiken med att bygga upp en warp gate bakom fienden och tömma ut halva armeen där och låta fienden få ett tvåfronts krig.
Ps. Dark reapers är as på att slakta infanteri oavsätt ras men suger mot fordon.
Lite tips bara.
1 Guest(s)