World of Warcraft|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
World of Warcraft
Darke
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 12
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 20, 2003 - 6:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Någon som har lirat blizzards underbara mmorpg? Skulle va dö kul och få tag i en beta, nån som vet vart ifrån?

gillbert
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1708
465095
November 20, 2003 - 6:27 pm
sp_Permalink sp_Print

finns ingen beta än

http://www.blizzard.com/wow

Darke
Medlem
465854
November 21, 2003 - 9:46 pm
sp_Permalink sp_Print
Aonn
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 307
465907
November 21, 2003 - 10:55 pm
sp_Permalink sp_Print

I'm in Europe. Will I be able to participate in the World of Warcraft Beta?
We have not yet finalized our beta plans, but we do know that at some point in the process we will need to test servers worldwide. This will certainly involve Europe, but to what extent and when has not been determined.

fick ett mail som sa att jag inte kom in till open beta på grund av att jag är i EU 🙁 BBB o snabbare svar till servern än 40% av us hade (test från dom med ul o dl),, så vet ej vad dom mena med dålig con från EU 🙄

Oski
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 697
465938
November 22, 2003 - 12:05 am
sp_Permalink sp_Print

Aonn wrote:
Varför hade kamikazepiloter hjälm?

Antagligen för att om de skulle överleva så skulle dom dra upp svärdet och charga.

Jesse,
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 17
468475
November 25, 2003 - 12:40 pm
sp_Permalink sp_Print

testade en beta via warcraft 3 frozen throne, men tyvärr kan jag bara säga från denna, :cy: att grafiken sög musten ur mig, jag mådde illa och slutade att spela,.

Dom kanske arbetar på detta - för faan vete om jag vill spela och kräkas hela tiden,
ja ja, jag är lite känslig för uppdateringen av bilden,(tål inte att det laggar för mycket eller bilden blir uppdaterad och snurrar för mycket - helt enkelt inte bra gjord) men det borde ju nissar som gör grafiuppspelningen fixa eller testa med dem känsligaste testkillarna dom har.

Darke wrote: Någon som har lirat blizzards underbara mmorpg? Skulle va dö kul och få tag i en beta, nån som vet vart ifrån?

Lindbergh
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 243
468674
November 25, 2003 - 4:58 pm
sp_Permalink sp_Print

lär ju inte vara någon BETA för Europeer i början, men senare kanske

http://www.warcrafters.se

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
468767
November 25, 2003 - 7:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Jesse, wrote: testade en beta via warcraft 3 frozen throne, men tyvärr kan jag bara säga från denna, :cy: att grafiken sög musten ur mig, jag mådde illa och slutade att spela,.

Dom kanske arbetar på detta - för faan vete om jag vill spela och kräkas hela tiden,
ja ja, jag är lite känslig för uppdateringen av bilden,(tål inte att det laggar för mycket eller bilden blir uppdaterad och snurrar för mycket - helt enkelt inte bra gjord) men det borde ju nissar som gör grafiuppspelningen fixa eller testa med dem känsligaste testkillarna dom har.

[quote=Darke]Någon som har lirat blizzards underbara mmorpg? Skulle va dö kul och få tag i en beta, nån som vet vart ifrån?

Det låter ju intressant, jag förstår att du åkte över till USA och testade det.

Darke
Medlem
468800
November 25, 2003 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Jo de gör ju onekligen de... Nån som vet ifall vi kan vänta spelet till första kvartalet -04, eller om man får sukta vidare?!

gillbert
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1708
468853
November 25, 2003 - 9:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Darke wrote: Jo de gör ju onekligen de... Nån som vet ifall vi kan vänta spelet till första kvartalet -04, eller om man får sukta vidare?!

sukta vidare skulle jag säga..

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
468879
November 25, 2003 - 9:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Jesse, wrote: testade en beta via warcraft 3 frozen throne, men tyvärr kan jag bara säga från denna, :cy: att grafiken sög musten ur mig, jag mådde illa och slutade att spela,.

[quote=Darke]Någon som har lirat blizzards underbara mmorpg? Skulle va dö kul och få tag i en beta, nån som vet vart ifrån?

det du testade var inte riktiga world of warcraft!!! Förmodligen (med 99% säkerhet) var det en vanlig custommap till warcraft, alltså bara inzoomad warcraft grafik. Också spelat nått sånt, as tråkigt.

NH|sibbor
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1846
470618
November 28, 2003 - 3:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: [quote=Jesse,]testade en beta via warcraft 3 frozen throne, men tyvärr kan jag bara säga från denna, :cy: att grafiken sög musten ur mig, jag mådde illa och slutade att spela,.

det du testade var inte riktiga world of warcraft!!! Förmodligen (med 99% säkerhet) var det en vanlig custommap till warcraft, alltså bara inzoomad warcraft grafik. Också spelat nått sånt, as tråkigt.

exakt, antagligen.. förhoppningsvis.

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
470826
November 28, 2003 - 8:43 pm
sp_Permalink sp_Print

SiBBoR wrote: [quote=Elias667][quote=Jesse,]testade en beta via warcraft 3 frozen throne, men tyvärr kan jag bara säga från denna, :cy: att grafiken sög musten ur mig, jag mådde illa och slutade att spela,.

Vi skulle veta om Blizzard skulle låta någon annan än vissa inbjudna tv-spels journalister testa det.

NH|sibbor
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1846
470833
November 28, 2003 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: [quote=SiBBoR][quote=Elias667][quote=Jesse,]testade en beta via warcraft 3 frozen throne, men tyvärr kan jag bara säga från denna, :cy: att grafiken sög musten ur mig, jag mådde illa och slutade att spela,.

Vi skulle veta om Blizzard skulle låta någon annan än vissa inbjudna tv-spels journalister testa det.

Jepp, självklart 😉

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 468
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL