July 3, 2001
visst längtar man...
men man får nöja sig med ETCS trailern, gameplaytrailer och ett snyggt skrivbordsunderlägg till det kommer.
October 5, 2001
October 5, 2001
On 2001-10-07 02:19, Affix wrote:
Beräknad release 2003 - 2004
och ni börjar prata nu, som att döpa barnet redan innan man haft sex
Mycket lustigt...man kan längta och diskutera med normala inlägg istället för att skriva så dumt...märks direkt att du är en ganska oseriös person eftersom du springer o skriver dumt i andra inlägg...*suck* Fast det förstås...Trångsynta människor brukar ju gilla o bete sig korkat...
June 14, 2001
On 2001-10-08 01:09, Jehrad wrote:
On 2001-10-07 02:19, Affix wrote:
Beräknad release 2003 - 2004
och ni börjar prata nu, som att döpa barnet redan innan man haft sexMycket lustigt...man kan längta och diskutera med normala inlägg istället för att skriva så dumt...märks direkt att du är en ganska oseriös person eftersom du springer o skriver dumt i andra inlägg...*suck* Fast det förstås...Trångsynta människor brukar ju gilla o bete sig korkat...
Ahh, dessa underbara personliga påhopp från ointelligenta personer
March 24, 2001
On 2001-10-08 21:30, Affix wrote:
On 2001-10-08 01:09, Jehrad wrote:
Mycket lustigt...man kan längta och diskutera med normala inlägg istället för att skriva så dumt...märks direkt att du är en ganska oseriös person eftersom du springer o skriver dumt i andra inlägg...*suck* Fast det förstås...Trångsynta människor brukar ju gilla o bete sig korkat...
Ahh, dessa underbara personliga påhopp från ointelligenta personer
Håller med Affix.
October 5, 2001
Säga vad ni vill men det märks att mognadsåldern på detta forum inte är särskilt hög...och din s.k..."Ointelligenta personer"-grej rör mig faktiskt inte i ryggen...tyck vad du tycker för ärligt talat orkar jag inte bry mig om vad nån som inte gör nåt annat än gnäller tycker...
1 Guest(s)