September 8, 2003
Jag hade problem att tanka open betan från den officiella sidan (problem med brandvägg osv) så jag drog ner worldofwarcraftopenbeta.zip från en snubbe på DC.. fick då errormedelandet ! ":SpelWoWworldofwarcraftopenbeta.zip: Vare sig multi-volym eller skadad ZIP-fil" och så gick det inte att öppna de-.
-Grrr, tänkte jag och svor över DC. Dagen efter (idag) tankade jag ner hela kalaset från fileplanet men med samma resultat så felet borde ligga i datorn och inte i filen. Ngn som vet råd?
January 17, 2002
riot wrote: Jag hade problem att tanka open betan från den officiella sidan (problem med brandvägg osv) så jag drog ner worldofwarcraftopenbeta.zip från en snubbe på DC.. fick då errormedelandet ! ":SpelWoWworldofwarcraftopenbeta.zip: Vare sig multi-volym eller skadad ZIP-fil" och så gick det inte att öppna de-.
-Grrr, tänkte jag och svor över DC. Dagen efter (idag) tankade jag ner hela kalaset från fileplanet men med samma resultat så felet borde ligga i datorn och inte i filen. Ngn som vet råd?
Använd windows XPs inbyggda zipfunktion, jag hade samma problem då jag använde WinRAR, men det funkade med XPs inbyggda...
2 Guest(s)