March 23, 2004
Någon som vet hur betalningsalternativen kommer se ut? Måste man ha Visa/Mastercard? Eller kan man betala med andra kort som t.ex Maestro?
Såg att i USA kan man köpa nånting i spelbutiker så man får spela 60 dagar istället för att betala med kort, kommer det finnas i sverige också?
October 6, 2003
richardb wrote: Någon som vet hur betalningsalternativen kommer se ut? Måste man ha Visa/Mastercard? Eller kan man betala med andra kort som t.ex Maestro?
Såg att i USA kan man köpa nånting i spelbutiker så man får spela 60 dagar istället för att betala med kort, kommer det finnas i sverige också?
60 days gamecard. Finns på webhalllen.
March 23, 2004
BearznaiL wrote: [quote=richardb]Någon som vet hur betalningsalternativen kommer se ut? Måste man ha Visa/Mastercard? Eller kan man betala med andra kort som t.ex Maestro?
Härligt 🙂
Hoppas det inte kostar mer än vad det skulle kosta att betala med kort, har ingen lust att skaffa visa enbart för wow..
Snackade med spelbutiken om det här med att om man beställer wow betan får man köpa hela spelet 100 kr billigare sedan, då sa dom bara "vi har inte det erbjudandet". Har för mig att någon här på NH sa att det SKA vara så och att butikerna måste göra så.. :S
July 4, 2003
richardb wrote: [quote=BearznaiL][quote=richardb]Någon som vet hur betalningsalternativen kommer se ut? Måste man ha Visa/Mastercard? Eller kan man betala med andra kort som t.ex Maestro?
Härligt 🙂
Hoppas det inte kostar mer än vad det skulle kosta att betala med kort, har ingen lust att skaffa visa enbart för wow..
Snackade med spelbutiken om det här med att om man beställer wow betan får man köpa hela spelet 100 kr billigare sedan, då sa dom bara "vi har inte det erbjudandet". Har för mig att någon här på NH sa att det SKA vara så och att butikerna måste göra så.. :S
De är importerade ifrån USA, kommer de funka iallafall?
EDIT: Kostar 150 kr i månaden med korten istället för ~100 som i vanliga fall.
March 23, 2004
Borde väl funka annars vore det väl ingen mening att importera :S
Men nu är jag irriterad til max, wow ska ladda ner en patch, är på 91% och nu står det stilla. Speeden gick ner till 0.00 KB/s. Då och då kommer det upp ett meddelande som säger "couldnt connect to tracker". Men sen kommer det genast upp ett nytt som säger "succefull reconnect to tracker".
MYCKET störande!
EDIT: Det löste sig. Fick öppna portar på routern..
March 23, 2004
GatriC wrote: [quote=richardb]Borde väl funka annars vore det väl ingen mening att importera :S
Jo jag vet, men tänkte kanske för dem som importerat USA retail.
Jo, kanske det..
Fan vad irriterande, spelet hoppade nyss ur och jag fick ett felmeddelande där det stog: Memory could not be "read".
Är det någe fel med betan eller är det min dator måtro? 🙄
April 20, 2002
fan min tändare har tagit slut, undrar om det går att få igång ciggen med tankekraft
*stirrar blint på toppen*
Jag är ruskigt, med betoning på 'ruskigt', sugen på spelet nu.
Blir det så att de drar 100kr från kontot varje månad eller kan man göra så att man får välja varje månad om det ska dras? Kasst med pengar har jag alltid men vill fan prova detta spel ett tag.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 16, 2002
Tintin wrote: Blir det så att de drar 100kr från kontot varje månad eller kan man göra så att man får välja varje månad om det ska dras? Kasst med pengar har jag alltid men vill fan prova detta spel ett tag.
Man betalar i förväg, såvitt jag vet. Så de kommer aldrig att "bara ta" pengar från dig.
4 Guest(s)