Wow!!!|Page 3|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Wow!!!
Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
sp_UserOfflineSmall Offline
821173
January 12, 2005 - 8:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Finns det nÄgra bilder pÄ hur spelet ser ut?
LĂ€ser bara att alla vill spela det men inga screenshots at all liksom.

Mezzlock
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1045
821199
January 12, 2005 - 9:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: Finns det nÄgra bilder pÄ hur spelet ser ut?

http://forums.worldofwarcraft......#038;Set=0

se, det var vĂ€l inte sĂ„ svĂ„rt 😀

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
821207
January 12, 2005 - 9:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Mezzlock wrote: [quote=Collateral]Finns det nÄgra bilder pÄ hur spelet ser ut?

http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx?ImageIndex=125&Set=0

se, det var vĂ€l inte sĂ„ svĂ„rt 😀

Oook, ungefĂ€r som jag hade vĂ€ntat mig att det skulle se ut dĂ„ 🙄

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
821222
January 12, 2005 - 9:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Tintin wrote: fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft
*stirrar blint pÄ toppen*

Jag Àr ruskigt, med betoning pÄ 'ruskigt', sugen pÄ spelet nu.

Blir det sÄ att de drar 100kr frÄn kontot varje mÄnad eller kan man göra sÄ att man fÄr vÀlja varje mÄnad om det ska dras? Kasst med pengar har jag alltid men vill fan prova detta spel ett tag.

De drar med 30 dagars mellanrum utan förvarning sÄ finns det pengar pÄ kontot sÄ dras det automatiskt, du fÄr ingen förfrÄgan om det skalla dras eller inte. Har du inte pengar pÄ kontot fÄr du automatiskt inte spela mera förens du betlar in pengar pÄ ditt konto och Äteraktiverar ditt wow konto.
Du kan betala 1 mÄnad i taget och sedan ta cancel pÄ prenumerationen, du fÄr dÄ spela 30 dagar och det kommer nite dras mer förens du Äteraktiverar kontot, lite omstÀndigt men enda sÀttet att göra det pÄ.

Tintin
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
821354
January 13, 2005 - 1:13 am
sp_Permalink sp_Print

LÄter rÀttvist tycker jag.
SÄ ens konto försvinner inte om man mÄste hoppa över en mÄnad med inbetalningen?

I sÄ fall tror jag att jag ska slÄ till direkt.

Min fiskeblogg:
specimenfiske.se

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
821412
January 13, 2005 - 8:31 am
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=Tintin]fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft

Blir det sÄ att de drar 100kr frÄn kontot varje mÄnad eller kan man göra sÄ att man fÄr vÀlja varje mÄnad om det ska dras? Kasst med pengar har jag alltid men vill fan prova detta spel ett tag.

De drar med 30 dagars mellanrum utan förvarning sÄ finns det pengar pÄ kontot sÄ dras det automatiskt, du fÄr ingen förfrÄgan om det skalla dras eller inte. Har du inte pengar pÄ kontot fÄr du automatiskt inte spela mera förens du betlar in pengar pÄ ditt konto och Äteraktiverar ditt wow konto.
Du kan betala 1 mÄnad i taget och sedan ta cancel pÄ prenumerationen, du fÄr dÄ spela 30 dagar och det kommer nite dras mer förens du Äteraktiverar kontot, lite omstÀndigt men enda sÀttet att göra det pÄ.

Hmm, senaste jag kollade betalade man vÀl med VISA (eller liknande) och de skickar vÀl hem Àn rÀkning en gÄng i mÄnaden pÄ alla dina VISA inköp och drar inget frÄn banken.

Death On Wings
Member
Medlem
821626
January 13, 2005 - 2:25 pm
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: [quote=Death On Wings][quote=Tintin]fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft

Hmm, senaste jag kollade betalade man vÀl med VISA (eller liknande) och de skickar vÀl hem Àn rÀkning en gÄng i mÄnaden pÄ alla dina VISA inköp och drar inget frÄn banken.

Jag har VISA som jag Àven har som bankomatkort, jag fÄr inte hem nÄgot sÄdant du nÀmner utan det dras direckt frÄn det kontot mitt visa kort Àr bundet till sÄ det Àr inte ett helt plant visa kort jag har utan det Àr bundet till ett konto.
Har man dock ett vanligt visa kort som inte har en anknytning till ett bankonto utan att du fÄr hem rÀkningar som ViU sÀger.

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
821686
January 13, 2005 - 3:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=ViU][quote=Death On Wings][quote=Tintin]fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft

Jag har VISA som jag Àven har som bankomatkort, jag fÄr inte hem nÄgot sÄdant du nÀmner utan det dras direckt frÄn det kontot mitt visa kort Àr bundet till sÄ det Àr inte ett helt plant visa kort jag har utan det Àr bundet till ett konto.
Har man dock ett vanligt visa kort som inte har en anknytning till ett bankonto utan att du fÄr hem rÀkningar som ViU sÀger.

Aha okej, lÄter iof bekant att ni skulle ha nÄgot sÄdant i sverige, tror inte vi har det i Finland eller sÄ har jag missat det totalt.

richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 986
821946
January 13, 2005 - 8:27 pm
sp_Permalink sp_Print

FörstĂ„r inte varför man bara kan betala med visa och mastercard, vore ju smidigt om dom Ă„tmminstone kunde lĂ€gga till lite mer kort man kan betala med. Kommer ju inte kunna spela hela spelet eftersom jag varken har visa eller mastercard.. 🙁

Death On Wings
Member
Medlem
821971
January 13, 2005 - 8:55 pm
sp_Permalink sp_Print

richardb wrote: FörstĂ„r inte varför man bara kan betala med visa och mastercard, vore ju smidigt om dom Ă„tmminstone kunde lĂ€gga till lite mer kort man kan betala med. Kommer ju inte kunna spela hela spelet eftersom jag varken har visa eller mastercard.. 🙁

Du fÄr vÀll skaffa det dÄ, kostar 200 kr om Äret det jag har.

richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
822344
January 14, 2005 - 3:01 pm
sp_Permalink sp_Print

200 kr om Äret? Lite vÀl mycket.. :S

Kostar det nÄgot att skaffa kortet ocksÄ?

Har ingen aning om hur det funkar.. Har maestro nu men det anvÀnder jag som bankkort ocksÄ, behöver inte sÀtta in pengar pÄ det eller sÄ..

Death On Wings
Member
Medlem
822427
January 14, 2005 - 5:06 pm
sp_Permalink sp_Print

richardb wrote: 200 kr om Äret? Lite vÀl mycket.. :S

Kostar det nÄgot att skaffa kortet ocksÄ?

Har ingen aning om hur det funkar.. Har maestro nu men det anvÀnder jag som bankkort ocksÄ, behöver inte sÀtta in pengar pÄ det eller sÄ..

Nej det kostar inget att skaffa kortet bara denna Ă„rsavgift.

richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
823289
January 15, 2005 - 8:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Blizzard har inte sagt nÄgot om nÄgra andra betalningsalternativ?

FörstÄr inte varför man inte kan betala med alla sorters kort...

Death On Wings
Member
Medlem
823353
January 15, 2005 - 9:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Brukar ju va sÄ att de största grejjerna alltid stöds, sÄ Àr det ju med nÀstan allt.

richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
825234
January 18, 2005 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Är det bara jag som kĂ€nner att jag inte vill börja spela "pĂ„ riktigt" innan hela kommer ut? Om Blizzard Ă„tminstone kunde tala om hurvida dom tĂ€nker ta bort alla gubbar eller inte..

Jobbigt att spela lÀnge med en gubbe om den inte ens kommer finnas kvar. KÀnns onödigt.

Om jag t.ex gör Human en paladin och tycker det Àr skitskoj att spela som en sÄdan, men jag kanske inte tyckte det var sÄ skoj under lvl 20.. Om den gubben dÄ försvinner sÄ kommer det bli sÄ att jag skiter i att göra en paladin dÄ och skiter i att vara Human bara för att jag redan gjort dom questsen och inte har lust att göra om dom..

Gamblor
Member
Medlem
Forum Posts: 3514
825239
January 18, 2005 - 4:10 pm
sp_Permalink sp_Print

I US-betan som jag var med i togs gubbarna bort och alla fick börja om frÄn början nÀr retail drog igÄng.
Det tycker jag Àr det enda rÀtta, dÄ ett beta-test inte Àr menat att ge "försprÄng" Ät testarna gentemot de som inte deltagit innan release.

Jozzo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 363
825269
January 18, 2005 - 5:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag skulle bara testa en hunter i betan och nu nÀr jag kört till lvl 20 sÄ ska jag inte alls spela mycket .... Àr inte sÄ motiverad nÀr gubben kmr tas bort och dessutom sÄ skall servern jag Àr pÄ tas ner om nÄn dag hörde jag. Vill heller inte upptÀcka sÄ mycket i betan.

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
825442
January 18, 2005 - 9:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Man kommer inte att fÄ behÄlla sina karaktÀrer. Det Àr bra pÄ alla sÀtt enligt mig.

zukker
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 585
825606
January 19, 2005 - 7:21 am
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: Man kommer inte att fÄ behÄlla sina karaktÀrer. Det Àr bra pÄ alla sÀtt enligt mig.

agree

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
825699
January 19, 2005 - 11:17 am
sp_Permalink sp_Print

Tycker inte det spelar nÄn roll, ingen kan ju vinna ÀndÄ.. pÄ pvp servrarna kanske det Àr lite annorlunda men pÄ en normal kan de lika gÀrna fÄ vara kvar enligt mig

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 88
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL