February 10, 2003
Collateral wrote: Finns det nÄgra bilder pÄ hur spelet ser ut?
LĂ€ser bara att alla vill spela det men inga screenshots at all liksom.
http://forums.worldofwarcraft......#038;Set=0
se, det var vĂ€l inte sĂ„ svĂ„rt đ
December 28, 2004
Mezzlock wrote: [quote=Collateral]Finns det nÄgra bilder pÄ hur spelet ser ut?
LĂ€ser bara att alla vill spela det men inga screenshots at all liksom.
http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx?ImageIndex=125&Set=0
se, det var vĂ€l inte sĂ„ svĂ„rt đ
Oook, ungefĂ€r som jag hade vĂ€ntat mig att det skulle se ut dĂ„ đ
December 31, 2001
Tintin wrote: fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft
*stirrar blint pÄ toppen*Jag Àr ruskigt, med betoning pÄ 'ruskigt', sugen pÄ spelet nu.
Blir det sÄ att de drar 100kr frÄn kontot varje mÄnad eller kan man göra sÄ att man fÄr vÀlja varje mÄnad om det ska dras? Kasst med pengar har jag alltid men vill fan prova detta spel ett tag.
De drar med 30 dagars mellanrum utan förvarning sÄ finns det pengar pÄ kontot sÄ dras det automatiskt, du fÄr ingen förfrÄgan om det skalla dras eller inte. Har du inte pengar pÄ kontot fÄr du automatiskt inte spela mera förens du betlar in pengar pÄ ditt konto och Äteraktiverar ditt wow konto.
Du kan betala 1 mÄnad i taget och sedan ta cancel pÄ prenumerationen, du fÄr dÄ spela 30 dagar och det kommer nite dras mer förens du Äteraktiverar kontot, lite omstÀndigt men enda sÀttet att göra det pÄ.
April 20, 2002
LÄter rÀttvist tycker jag.
SÄ ens konto försvinner inte om man mÄste hoppa över en mÄnad med inbetalningen?
I sÄ fall tror jag att jag ska slÄ till direkt.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 25, 2000
Death On Wings wrote: [quote=Tintin]fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft
*stirrar blint pÄ toppen*Jag Àr ruskigt, med betoning pÄ 'ruskigt', sugen pÄ spelet nu.
Blir det sÄ att de drar 100kr frÄn kontot varje mÄnad eller kan man göra sÄ att man fÄr vÀlja varje mÄnad om det ska dras? Kasst med pengar har jag alltid men vill fan prova detta spel ett tag.
De drar med 30 dagars mellanrum utan förvarning sÄ finns det pengar pÄ kontot sÄ dras det automatiskt, du fÄr ingen förfrÄgan om det skalla dras eller inte. Har du inte pengar pÄ kontot fÄr du automatiskt inte spela mera förens du betlar in pengar pÄ ditt konto och Äteraktiverar ditt wow konto.
Du kan betala 1 mÄnad i taget och sedan ta cancel pÄ prenumerationen, du fÄr dÄ spela 30 dagar och det kommer nite dras mer förens du Äteraktiverar kontot, lite omstÀndigt men enda sÀttet att göra det pÄ.
Hmm, senaste jag kollade betalade man vÀl med VISA (eller liknande) och de skickar vÀl hem Àn rÀkning en gÄng i mÄnaden pÄ alla dina VISA inköp och drar inget frÄn banken.
December 31, 2001
ViU wrote: [quote=Death On Wings][quote=Tintin]fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft
Hmm, senaste jag kollade betalade man vÀl med VISA (eller liknande) och de skickar vÀl hem Àn rÀkning en gÄng i mÄnaden pÄ alla dina VISA inköp och drar inget frÄn banken.
Jag har VISA som jag Àven har som bankomatkort, jag fÄr inte hem nÄgot sÄdant du nÀmner utan det dras direckt frÄn det kontot mitt visa kort Àr bundet till sÄ det Àr inte ett helt plant visa kort jag har utan det Àr bundet till ett konto.
Har man dock ett vanligt visa kort som inte har en anknytning till ett bankonto utan att du fÄr hem rÀkningar som ViU sÀger.
December 25, 2000
Death On Wings wrote: [quote=ViU][quote=Death On Wings][quote=Tintin]fan min tÀndare har tagit slut, undrar om det gÄr att fÄ igÄng ciggen med tankekraft
Jag har VISA som jag Àven har som bankomatkort, jag fÄr inte hem nÄgot sÄdant du nÀmner utan det dras direckt frÄn det kontot mitt visa kort Àr bundet till sÄ det Àr inte ett helt plant visa kort jag har utan det Àr bundet till ett konto.
Har man dock ett vanligt visa kort som inte har en anknytning till ett bankonto utan att du fÄr hem rÀkningar som ViU sÀger.
Aha okej, lÄter iof bekant att ni skulle ha nÄgot sÄdant i sverige, tror inte vi har det i Finland eller sÄ har jag missat det totalt.
December 31, 2001
richardb wrote: FörstĂ„r inte varför man bara kan betala med visa och mastercard, vore ju smidigt om dom Ă„tmminstone kunde lĂ€gga till lite mer kort man kan betala med. Kommer ju inte kunna spela hela spelet eftersom jag varken har visa eller mastercard.. đ
Du fÄr vÀll skaffa det dÄ, kostar 200 kr om Äret det jag har.
December 31, 2001
richardb wrote: 200 kr om Äret? Lite vÀl mycket.. :S
Kostar det nÄgot att skaffa kortet ocksÄ?
Har ingen aning om hur det funkar.. Har maestro nu men det anvÀnder jag som bankkort ocksÄ, behöver inte sÀtta in pengar pÄ det eller sÄ..
Nej det kostar inget att skaffa kortet bara denna Ă„rsavgift.
March 23, 2004
Ăr det bara jag som kĂ€nner att jag inte vill börja spela "pĂ„ riktigt" innan hela kommer ut? Om Blizzard Ă„tminstone kunde tala om hurvida dom tĂ€nker ta bort alla gubbar eller inte..
Jobbigt att spela lÀnge med en gubbe om den inte ens kommer finnas kvar. KÀnns onödigt.
Om jag t.ex gör Human en paladin och tycker det Àr skitskoj att spela som en sÄdan, men jag kanske inte tyckte det var sÄ skoj under lvl 20.. Om den gubben dÄ försvinner sÄ kommer det bli sÄ att jag skiter i att göra en paladin dÄ och skiter i att vara Human bara för att jag redan gjort dom questsen och inte har lust att göra om dom..
February 25, 2003
Jag skulle bara testa en hunter i betan och nu nÀr jag kört till lvl 20 sÄ ska jag inte alls spela mycket .... Àr inte sÄ motiverad nÀr gubben kmr tas bort och dessutom sÄ skall servern jag Àr pÄ tas ner om nÄn dag hörde jag. Vill heller inte upptÀcka sÄ mycket i betan.
1 Guest(s)