November 12, 2002
tjena
hört mycket om WOW men blev skit besviken när jag hörde att det kostar 100kr per månad för att spela på nätet..
så jag undrar är det värt att köpa WOW??
har visa kort o allt..
sen själv spel känslan hur är den??
och sen själva spelet är typ som 3an eller är det som om man väljet 1 gubbe o typ lvl upp den eller??
July 4, 2003
Ja ungefär, men här stöter du på spelare hela tiden, utan man är inte typ ensam med sig själv och ibland sina kompisar som i Diablo.
Här finns det massvis med quests som du får, kan vara att du ska hämta något eller att döda nån. Questen här går vanligtvis mycket snabbare att göra än i Diablo. Fast det finns vissa "Elite" quests i så kallade "Instances" som tar ganska lång tid, då är man inne i en portal och kan inte nås av andra spelare än de ifrån sitt party, som maximalt kan bestå av 5 personer. Men belöninen ifrån sådana här quests är bra med xp och ofta fina items eller mycket pengar.
July 4, 2003
trunks wrote: fan ska köpa den tror jag..
men är det lätt att spaka en acc/acount)
och det med betalningen funkar det utan några problem eller???
Att skapa ett account var lite problematiskt första dagen, men nu går det säkert hur smidigt som helst.
Betalning hoppas jag går bra, fast de har inte börjat dra än, man får ju en gratis månad med spelet och de drar pengarna när den är slut.
April 20, 2002
trunks gå hit så kan du läsa dig till alla dina frågor bortsett från betalningarna.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)