March 6, 2001
Gamblor wrote: Det absolut roligaste med detta är att retail inte är särskilt långt borta. Den amerianska finalbetan var väl inte längre en drygt en vecka.
Det kanske det var men om de nu även ska ta in spelare utan förbokningsbonus koden, så lär de nog hålla på några veckor iaf..
September 16, 2002
Gorgeous-George wrote: [quote=Gamblor]Det absolut roligaste med detta är att retail inte är särskilt långt borta. Den amerianska finalbetan var väl inte längre en drygt en vecka.
Det kanske det var men om de nu även ska ta in spelare utan förbokningsbonus koden, så lär de nog hålla på några veckor iaf..
En vecka hinner man ändå prova mycket på.
Betan är bara för att prova sig runt tills retail tycker jag. Och informera Bliz om buggar etc. Jag brukar faktiskt göra det när jag spelar betor, men med WoW har jag ännu bara hittat en. 😛
July 4, 2003
Gamblor wrote: [quote=Kizo][quote=Jozzo]Hoppas betan är jättekort för då kmr spelet snabbare 🙂
Mig spelar det inte så stor roll. Den får gärna vara 2-3 veckor för mig.
Varför då? Din karaktär som du bygger upp kommer inte överföras från beta » retail
Man betalar ju inte i månaden på betan 😛
September 16, 2002
Gamblor wrote: [quote=Kizo][quote=Jozzo]Hoppas betan är jättekort för då kmr spelet snabbare 🙂
Mig spelar det inte så stor roll. Den får gärna vara 2-3 veckor för mig.
Varför då? Din karaktär som du bygger upp kommer inte överföras från beta » retail
Därför jag måste prova en del saker innan jag väljer den karaktär jag ska spela som. 😛 Och det kan jag lika gärna göra i beta.
Men det blir nog en Night Elf Rogue.
2 Guest(s)