July 1, 2002
pachem wrote: Jag testar gärna innan det går retail. Ryktet om 150kr/månad är lite för magstarkt för mig...
14.95 per månad , dvs om du betalar månadsvis , Sen blir det billigare om du väljer t.ex att förbetala 3 månader respektive 6 månader , Då sjunker priset aningen. Så inte är det några 150 kr det handlar om, Snarare runt 100.
Detta är USA priset, troligen kommer det Bli Euro pris för oss. Så kan bli anra priser.
February 24, 2004
pachem wrote: Jag testar gärna innan det går retail. Ryktet om 150kr/månad är lite för magstarkt för mig...
tror det kommer ligga runt 107kr 🙂
jag betalade lika mycke för L2 som WoW ska kosta..
o sist jag kolla va NCsoft drog från mig va det 102kr 🙂
hoppas dollarn håller sig kass!
Busch is a doodie head
May 19, 2003
WiCHeR wrote: [quote=pachem]Jag testar gärna innan det går retail. Ryktet om 150kr/månad är lite för magstarkt för mig...
14.95 per månad , dvs om du betalar månadsvis , Sen blir det billigare om du väljer t.ex att förbetala 3 månader respektive 6 månader , Då sjunker priset aningen. Så inte är det några 150 kr det handlar om, Snarare runt 100.
Detta är USA priset, troligen kommer det Bli Euro pris för oss. Så kan bli anra priser.
Precis. Betalade 14.95 för Eve Online, och det vart ca 110kr.
July 1, 2002
Coalan wrote: Lär väl finnas servrar för de olika länderna, passande att ta en svensk då 😀
I betat vad jag vet så är itne servrarna Localized , Så alla är placerade i Frankrike för närvarande. Sen om de tkommer en server som befinenr sig i sverige vid release det har jag ingen aning om.
August 7, 2003
Kan man komma med i EU beta testen, och i så fall hur? Läste på http://en.wow-europe.com/
Pre-order World of Warcraft and secure your copy at launch! - 05/11/2004
On the 26th of November, World of Warcraft will be available for pre-order throughout Europe. With more than 330,000 Closed Beta applications received and limited quantities available at launch, players are encouraged to pre-order in order to guarantee their copy of the game. Players who pre-order World of Warcraft at participating retailers will also receive a bonus Soundtrack “EP” at the time of pre-order as well as a personal “Authentication Key” providing guaranteed access in to the European Final Beta Test, once it goes live.
Var kan man boka en kopia för att få tillträde till betan? Finns det nåt sånt ställe i sverige?
October 28, 2004
jahopp gubbar, nu är det ett utmärkt tillfälle att smöra för samhälls läraren, säg att ni tittade på börsen igår och såg att dollarn rasar fortfarande och snacka mer goja 🙂
Vi får bara hoppas på att dollarn sjunker i pris hela tiden, det gynnar ju oss. Dollarn ligger väl på 6-7 kr nu väl?
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
3 Guest(s)