October 1, 2003
Tallji wrote: jahopp gubbar, nu är det ett utmärkt tillfälle att smöra för samhälls läraren, säg att ni tittade på börsen igår och såg att dollarn rasar fortfarande och snacka mer goja 🙂
Vi får bara hoppas på att dollarn sjunker i pris hela tiden, det gynnar ju oss. Dollarn ligger väl på 6-7 kr nu väl?
Omg, antar att du inte är ekonom 😛 bara skoja, den står i 6,88. Bara jag som tittar in på http://www.di.se/ ? stup i kvarten 🙄 🙄 🙄
July 4, 2004
Tradition är @&?#!!.
Man går dit, betalar 99kr för att på spela betan på fredag vilket jag inte trodde att jag skulle få göra MEN spelar roll när dom ändrar sig idag.. nu finns det ingen sådan info på traditions hemsida, nu står det istället såhär :
"För 99 kr kan du börja spela "Betan" så fort Betaservrarna kommer igång och det fina är att de 99 kronorna som du betalar för Betan senare dras av från priset på spelet när du löser ut ditt exemplar! Läs allt om spelet, Beta Kittet och hela vår kampanj här!"
Det var inget annat än detta jag väntat mig, men det är fel av tradition att sälja pälsen innan björnen är skuten... citerat från någon på skitsåpan farmen...tror jag =)
December 25, 2000
Keni wrote: Tradition är @&?#!!.
Man går dit, betalar 99kr för att på spela betan på fredag vilket jag inte trodde att jag skulle få göra MEN spelar roll när dom ändrar sig idag.. nu finns det ingen sådan info på traditions hemsida, nu står det istället såhär :
"För 99 kr kan du börja spela "Betan" så fort Betaservrarna kommer igång och det fina är att de 99 kronorna som du betalar för Betan senare dras av från priset på spelet när du löser ut ditt exemplar! Läs allt om spelet, Beta Kittet och hela vår kampanj här!"
Det var inget annat än detta jag väntat mig, men det är fel av tradition att sälja pälsen innan björnen är skuten... citerat från någon på skitsåpan farmen...tror jag =)
Ja, jag tror jag postade ett inlägg om hur mycket fel de hade och varför man inte skulle beställa från dem.
http://en.wow-europe.com/ har updaterat och säger att spelet lanseras i början av 2005, betatestet för preorders ska börja i december.
September 17, 2001
I'm in!
Lirade runt på servrarna i USA och gillade spelet skarpt. Ska passa på att stiga med lite andra raser och klasser denna betan för att se hur det går.
Jag har förhandsbokat, och kommer "få en gubbe med spelet". Hihi!
Vi kan fula runt i världen och heta NH|nick kanske? Vore lite sött faktiskt. Annars fungerar det ju lika bra att fixa en guild.
July 4, 2004
ViU wrote: [quote=Keni]Tradition är @&?#!!.
Ja, jag tror jag postade ett inlägg om hur mycket fel de hade och varför man inte skulle beställa från dem.
http://en.wow-europe.com/ har updaterat och säger att spelet lanseras i början av 2005, betatestet för preorders ska börja i december.
Det har ju igentligen ingen betydelse, man får ju spela samtidigt som alla andra, det är bara sättet dom försöker sälja på som är helt åt skogen..
om man skulle gå och klaga skulle dom säkert bara säga att dom där 99kronorna var till "bokning" och inte till betan... men så kan man helt enkelt behandla kunden..
Jag var på tradition igår och fråga lite om betan, så säger dom att alla inte kommer få ett acc till betan, fast man kan fortfarande beställa, om dom vet att det redan inte finns några platser kvar varför då låta folk beställa mer.. dom kommer ju få så mycket skir för detta...
August 11, 2002
Verkar som om den "öppna" eu betan fås genom att patcha den låsta.
#wow.sweden wrote: Vill du tanka hem betan i förtid? Här kommer länk: http://lacksesepsotygh.se/uplo.....loader.exe OBS! Detta är Closed-versionen som sen kommer patchas till Open
May 10, 2002
Coalan wrote: Verkar som om den "öppna" eu betan fås genom att patcha den låsta.
[quote=#wow.sweden]Vill du tanka hem betan i förtid? Här kommer länk: http://lacksesepsotygh.se/upload/WoW-1.1.0-Europe_Installer_Downloader.exe OBS! Detta är Closed-versionen som sen kommer patchas till Open
kan man använda den till det man har installerat redan som man spelat US öppna?
October 1, 2003
Coalan wrote: [quote=gyZZ]WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!! 😀 😀 😀 😀
Var precis på posten och hämtade min pre-order box !!!!
Jag beställde från webhallen för er som vill veta.Nu återstår det bara att vänta..................
hooh, sexigt 😀 Är det t.o.m. en egen box O:
Jepp(ignorerar ironin), och nu är det bara att vänta på att betan ska börja 🙂
September 16, 2002
WiCHeR wrote: [quote=pachem]Jag testar gärna innan det går retail. Ryktet om 150kr/månad är lite för magstarkt för mig...
14.95 per månad , dvs om du betalar månadsvis , Sen blir det billigare om du väljer t.ex att förbetala 3 månader respektive 6 månader , Då sjunker priset aningen. Så inte är det några 150 kr det handlar om, Snarare runt 100.
Detta är USA priset, troligen kommer det Bli Euro pris för oss. Så kan bli anra priser.
De europeiska priserna är redan satt och är några kroner dyrare än de amerikanska, men fortfarande inte i närheten av 150:- som många verkar tro.
De finns på officiella Europa sidan, jag ids inte leta upp och pasta själv.
Jag får i alla fall min Collector's Edition imorgon.
February 10, 2003
priset är 10.99euro per månad om du betalar för 6månader.
Fick själv hem min final beta key idag, cd-skivan som jag hoppats skulle innehålla betan innehöll bara några soundtracks 😀
märkte också då att betan inte började idag utan i december 😛
Men en NH guild skulle väl inte vara helt fel?
5 Guest(s)