September 28, 2003
Jo det var ju snack om att skapa en guild innan i förra u.s beta'n så jag tänkte vi kanske kunde göra det nu i Final Beta isf så måste vi ha några ledare och lite folk med expertis (Ventrilo, teamspeak, irc kanal). Så jag tycker väl att vi kan göra lite förslag till hur vi ska göra med regler, ledare och sådant
your opinion? Ska vi ens ha någon guild? Namn? Ledare? Regler? Server?
Vill du vara med?
May 10, 2002
btw, bara för att vara så jävla jävligt man bara kan bli så advertisa jag lite om där jag kommer hålla till på irc, guilden kommer vara en del av CS(förlåt mig)-klanen IcCu så man kan nå mig i #iccu på qnet. Se de med @ fast utan iccu-tag så är det vi
brukar inte skriva sånt här man är ju trevligt om folk vill lira och kanske raida nån stackare allianceby :bgrin:
September 16, 2002
fastbullit wrote: och jag glömde: PVP server tycker jag absolut att vi ska vara på
Självklart!
Men jag håller nog med.
Kan bli svårt om det är en beta som bara varar en vecka.
Men eftersom vi inte vet när den stängs, så kanske det är värt ett försök.
Men jag tycker verkligen vi ska spela PvP. Och absolut inte RP!
Jag skulle nog vilja ha horde under betan, men under retail spelar jag som alliance.
September 28, 2003
Kizo wrote: [quote=fastbullit]jag tror jag talar för dem flesta som möjligtvis skulle vilja vara med i NH-guilden när jag säger att: OMG stfu n00b i culdd have pwned u soo easily if i wantzered n00b!!!11!! inte hör hemma efter en duell i WoW
w00t! wtf not? fu ffs!
:bgrin:
precis
October 26, 2002
jag är inte så mycket för dueller men däremot är jag helt på att köra horde
vs alliance wars!!
jag är lätt med om det blir en NH guild hälst alliance emn jag kan tänka mig att spela horde under betan också...
jag ahr dock inte förhandsboakt än så ajg vet inte om ajg får vara med i betan (har lite snålt om cash, men jag ska beställa så snart det börjar rulla in lite kulor)
jag hjälper hjärna till att organisera lite (även om ajg inte har kört nån beta och därmed saknar spelerfarenhet, men jag har läst ganska så mycket om det)
jag tycker nog ändå att det vore smidigast om man bestämmer server först, annars kommer det vara 5 st som tror att dem är först och väljer olika servrar...
Jag hade iof tänkt att spela på en rollspels server, men om det blir en NH guild så spelar det ingen roll
July 4, 2004
jag börjar tröttna på att spela horde på alla betor så jag bryr mig inte så mkt, bara jag inte måste vara en sug nelf..
klart vi ska spela på en PVP server!!
jag kommer att lägga upp info på vilken server jag spelar och så vidare när betan öppnar men jag tror inte alla gör det FÖRST iaf, men de gör ju inte så mkt om man spelar om en dag senare på en server som vi alla är på..
jag vill iaf ha en char på retail som jag spelar i en NH-guild med..
1 Guest(s)