December 31, 2001
Etheral wrote: jag tycker Guild Wars verkar både roligare och snyggare än wow, tycker man kan göra en guild i det istället 🙂
iofs så har det ju inte släppts än, men när det väl är det så
Guild wars är inte ett mmorpg och är ett rent level grinande hela förbannade tiden, kanske därför folk inte till göra ett guild i det, finns liksom inget annat att göra än att xpa och duelera.
September 16, 2002
Keni wrote: alla heter sina vanliga nick sen får glilden heta vad som helst så står de ju typ :
Keni
Många nick är dock upptagna, och många spelar med flera karaktärer och endast en kan ha samma namn. Så om t.ex. Kizo är ledigt för mig, så kan jag fortfarande bara ha en karaktär som heter det.
Och "NH" i namnet, tycker jag vore förskräckligt!
Det är därför jag tycker vi ska skriva in oss i min NH's WoW karaktärer tråd när vi väl skapat karaktärer, för att hålla koll på det.
September 16, 2002
chippen wrote: Nu vet inte jag säkert... emn jag antar att blizzard har tänkt på detta och gjort en speciell guild tillhörighets grejj... alltså att det står någon annastans vilken guild man tillhör än i namnet... dock bara en teori
I'm not following?
Guildnamn står under/över ditt nick i spelet.
July 4, 2004
Kizo wrote: [quote=chippen]Nu vet inte jag säkert... emn jag antar att blizzard har tänkt på detta och gjort en speciell guild tillhörighets grejj... alltså att det står någon annastans vilken guild man tillhör än i namnet... dock bara en teori
I'm not following?
ja...
October 26, 2002
Kizo wrote: [quote=chippen]Nu vet inte jag säkert... emn jag antar att blizzard har tänkt på detta och gjort en speciell guild tillhörighets grejj... alltså att det står någon annastans vilken guild man tillhör än i namnet... dock bara en teori
I'm not following?
jag syftade bara på att du inte kommer behöva ha NH elle rnått annat i namnet eftersom guild systemet är uppbyggt på ett annat sätt...
kasnke inte var det du syftade på från första början vad vet jag 🙄
September 16, 2002
chippen wrote: [quote=Kizo][quote=chippen]Nu vet inte jag säkert... emn jag antar att blizzard har tänkt på detta och gjort en speciell guild tillhörighets grejj... alltså att det står någon annastans vilken guild man tillhör än i namnet... dock bara en teori
I'm not following?
jag syftade bara på att du inte kommer behöva ha NH elle rnått annat i namnet eftersom guild systemet är uppbyggt på ett annat sätt...
kasnke inte var det du syftade på från första början vad vet jag 🙄
Aha!
Näe, men det har varit förslag förut om att vi skulle heta NH|Nick. Och det tycker jag är dumheter. 🙂
October 26, 2002
Kizo wrote: [quote=fastbullit]mjo, men vi är väl en typ fem sex st intresserade och det är inget guild det är ett party+1
Alltså skapar och driver vi det. 😀
Sedan får NH's moderatorer tigga för att komma med? 🙄
MOHAHAHAHA it's the greatest plan ever *pratar en en otäck röst*
October 28, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Etheral]jag tycker Guild Wars verkar både roligare och snyggare än wow, tycker man kan göra en guild i det istället 🙂
Guild wars är inte ett mmorpg och är ett rent level grinande hela förbannade tiden, kanske därför folk inte till göra ett guild i det, finns liksom inget annat att göra än att xpa och duelera.
Lite fel där men.. Guild wars är definitivt ett mmorpg.. Eller har PCgamer, PCgaming mfl tagit helt miste om saken?? i exempelvis så står det 7 sidor om guildwars.(November PCgaming tidningen). Jag lirade den betan som var i november och det var asroligt iofs.. snygga miljöer o.s.v..... Att man inte går upp i level lika snabbt tycker jag bara är en skön omväxling från alla andra spel..
EDIT: Ett starkt + med Guild Wars är att man slipper springa i 10 min tillbaks till staden för att lämna en quest item... man kan direkt åka dit man vill... ruskigt behagligt
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
September 28, 2003
Tallji wrote: [quote=Death On Wings][quote=Etheral]jag tycker Guild Wars verkar både roligare och snyggare än wow, tycker man kan göra en guild i det istället 🙂
Lite fel där men.. Guild wars är definitivt ett mmorpg.. Eller har PCgamer, PCgaming mfl tagit helt miste om saken?? i exempelvis så står det 7 sidor om guildwars.(November PCgaming tidningen). Jag lirade den betan som var i november och det var asroligt iofs.. snygga miljöer o.s.v..... Att man inte går upp i level lika snabbt tycker jag bara är en skön omväxling från alla andra spel..
EDIT: Ett starkt + med Guild Wars är att man slipper springa i 10 min tillbaks till staden för att lämna en quest item... man kan direkt åka dit man vill... ruskigt behagligt
guildwars var roligt men det var inget mmo känslan av substans och verklighet var helt borta, friheten också
January 26, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Etheral]jag tycker Guild Wars verkar både roligare och snyggare än wow, tycker man kan göra en guild i det istället 🙂
Jaså det är ingen som vill göra guilds i det?, då kanske denna sidan är fejk då. Det finns just nu minst 1000 guilds.
Det är dessutom en beta, precis som wow, så dom har inte lagt in alla quests och sådant som det förmodligen kommer vara i slutprodukten.
2 Guest(s)