September 28, 2003
http://en.wow-europe.com/ kolla nu vad som hänt
July 4, 2003
Kizo wrote: [quote=Coalan]ingen som kan dra ut torrent filen. deras klient är inge vidare.
Jag downloadar i 20kb/s med 8mbit. Inte bra...
Inte kan man skapa sitt account än med Auth-keyn?
Vad segt, låg runt 60-70 nu med 24/1, men jag hade liknande med 8/0.8 förra gången jag laddade ner.
July 4, 2003
richardb wrote: När kan man börja spela då? Funderar på att köpa det såhär i sista stunden.. 🙂
Edit: Jag har beställt det nu. Tänkte börja ladda ner det men fy fasen vad segt det går! Mellan 6 och 10 kb/s..
Jag gissar att den kommer inatt eller imorgon iom att de låter oss ladda ner den ifrån deras hemsida nu.
September 28, 2003
<!--[Image Can Not Be Found]Create a Beta account <font color="#FF0000">(announced soon)</font>
Use your Final Beta authentication key and create your own account.
-->
<!--
[Image Can Not Be Found] Retrieve password
Lost your password? This page is for you!
-->
<!--
[Image Can Not Be Found] Account Management
Manage your accountt, edit your personal details.
från wow-europe.com's source
March 6, 2001
Ah roligt att se att tråden har vaknat igen iom nyheterna på
http://en.wow-europe.com/
Jag testade US OB ett litet tag å vart helt fast men det är mkt jag inte hajjar.. 😕
Så sign me up i en NH guild, så kanske vi noobs iaf kan lära varandra 🙂
March 23, 2004
Såg på ett annat forum att några snackade om att man får köpa Wow 100 kr billigare när det släpps om man har betan, stämmer det?
Edit: Om det stämmer, och man får tillbaka 100 kr när man köper hela spelet, då förlorar jag väl inget på att köpa betan? Försöker verkligen tänka men det går inte.. (sömnbrist)
March 6, 2001
richardb wrote: Såg på ett annat forum att några snackade om att man får köpa Wow 100 kr billigare när det släpps om man har betan, stämmer det?
Edit: Om det stämmer, och man får tillbaka 100 kr när man köper hela spelet, då förlorar jag väl inget på att köpa betan? Försöker verkligen tänka men det går inte.. (sömnbrist)
Det är så det ska fungera. Du "köper" betan å får sen dra av de pengarna då du köper retail.
Egentligen är betanyckeln en bonus då du förbokar spelet..
1 Guest(s)