March 23, 2004
Gorgeous-George wrote: [quote=richardb]Såg på ett annat forum att några snackade om att man får köpa Wow 100 kr billigare när det släpps om man har betan, stämmer det?
Edit: Om det stämmer, och man får tillbaka 100 kr när man köper hela spelet, då förlorar jag väl inget på att köpa betan? Försöker verkligen tänka men det går inte.. (sömnbrist)
Det är så det ska fungera. Du "köper" betan å får sen dra av de pengarna då du köper retail.
Egentligen är betanyckeln en bonus då du förbokar spelet..
Jaha ja, men hur ska man göra då? Ska jag ta med mig beta nyckeln till affären och visa upp den eller?
March 6, 2001
Jag köpte via Tradition å då var det som givet.. Jag går tillbaka till affären (då spelet är riktigt släppt.. ) och visar upp mitt kvitto på det jag redan betalt å får då dra av det på retailversionen.
Köper du så fråga innan hur du ska göra.
Kan ju vara olika i olika butiker !
September 16, 2002
gyZZ wrote: [quote=Kizo]Jag kan inte creata ett account! :burn:
Jag får aldrig svar från signup.wow-europe.com !!! :cy:
Du tror inte att de skulle slänga upp en nyhet på deras sida innan man kan skapa ett acc ???
Nej, för jag vill spela nu! Och det jag vill, är det som gäller!
February 10, 2003
jag har laddat hem det en gång redan, men det blir nå fel när jag ska installera, den stannar hela tiden på en fil, ganska tidigt, kommer inte ihåg vad den heter, så jag håller nu på att ladda hem en andra gång...
fastbullit: vad jag sett så blir det ca 10kr billigare/månad om man betalar med dollar..
September 16, 2002
Mezzlock wrote: jag har laddat hem det en gång redan, men det blir nå fel när jag ska installera, den stannar hela tiden på en fil, ganska tidigt, kommer inte ihåg vad den heter, så jag håller nu på att ladda hem en andra gång...
Är du säker på att det stannar? Vissa filer tar väldigt lång tid i installationen.
PS. Installern klagade på att min dator inte nådde upp till systemkraven. 😛
Intel M 1.8Gz. "ok" 😛
March 7, 2004
Kizo wrote: [quote=Mezzlock]jag har laddat hem det en gång redan, men det blir nå fel när jag ska installera, den stannar hela tiden på en fil, ganska tidigt, kommer inte ihåg vad den heter, så jag håller nu på att ladda hem en andra gång...
Är du säker på att det stannar? Vissa filer tar väldigt lång tid i installationen.
Intel M 1.8Gz. "ok" 😛
ajdå, din stackare..
September 16, 2002
ZIre wrote: [quote=Kizo][quote=Mezzlock]jag har laddat hem det en gång redan, men det blir nå fel när jag ska installera, den stannar hela tiden på en fil, ganska tidigt, kommer inte ihåg vad den heter, så jag håller nu på att ladda hem en andra gång...
Intel M 1.8Gz. "ok" 😛
ajdå, din stackare..
Haha, jo.
Men det var bara köra på ändå.
Ganska komiskt dock.
Dels för att 1.8Ghz ändå är mer än vad som krävs, och dels för att en M1.8Gbz motsvarar 2.6-3Ghz.
April 20, 2002
Går det inte signa upp för betan på nätet?
Jag orkar inte ta tåget in och hem från Jkpg och betala 70kr bara i resa för att få spela betan....:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 16, 2002
CoLiC wrote: Guildet bör heta "Nordic Alliance"
Spelarna bör heta NA|*nick*
Eller?
Jag är på iaf!
Personligen gillar jag inte alls att man ska ha en förkortning av Guilden först i sitt nick.
Guildnamnet visas ändå alltid vid namnet när man är medlem, så:
Är bara weird.
Men bra att vi är fler som är på! 😀
January 17, 2002
Kizo wrote: [quote=CoLiC]Guildet bör heta "Nordic Alliance"
Spelarna bör heta NA|*nick*
Eller?
Jag är på iaf!
Personligen gillar jag inte alls att man ska ha en förkortning av Guilden först i sitt nick.
Guildnamnet visas ändå alltid vid namnet när man är medlem, så:
Är bara weird.
Men bra att vi är fler som är på! 😀
Sant, det tänkte jag inte på
1 Guest(s)