September 16, 2002
Darke wrote: Någon som vet, på ett ungefär, när Blizzard tänker släppa World of Warcraft? Hoppades på att det skulle komma till sommaren, men de lär väl inte ske?
Lita inte på något releasedatum du hittar.
Många siter skriver ut något bara för att något ska stå där.
Inget datum är satt.
Men min gissning är nån gång under sommaren, eftersom betan börjar vilken minut som helst, och sedan lägger man på ungefär 4 månader.(Blizzard brukar ta ungefär så lång tid på sig efter beta-släpp)
Men jag hoppas det kommer snart!
SNART! WOOO!
Jag ska vara Orc Warlock och döda alla kaniner i hopp om att det kanske är en shapeshiftad Druid 🙂
November 18, 2003
Kizo wrote: [quote=Darke]Någon som vet, på ett ungefär, när Blizzard tänker släppa World of Warcraft? Hoppades på att det skulle komma till sommaren, men de lär väl inte ske?
Lita inte på något releasedatum du hittar.
Många siter skriver ut något bara för att något ska stå där.
Inget datum är satt.
Men min gissning är nån gång under sommaren, eftersom betan börjar vilken minut som helst, och sedan lägger man på ungefär 4 månader.(Blizzard brukar ta ungefär så lång tid på sig efter beta-släpp)
Men jag hoppas det kommer snart!
SNART! WOOO!
Jag ska vara Orc Warlock och döda alla kaniner i hopp om att det kanske är en shapeshiftad Druid 🙂
Tack, nu skänkte du mig iaf. en gnutta hopp 🙂 hade stora planer på att lira söner hela sommaren nämligen!
Btw funderar jag starkt på att spela som Human Rouge eller Kight... Vem vet vi kanske ses där ute 😛
1 Guest(s)