March 23, 2003
På fredag startar det på riktigt äntligen!
Men nu är frågan om om det som någon har undrat i tidigare trådar om det skall skapas ett NH-Guild?
Jag behöver lite folka att spela med, jag har inga vänner nämligen.. :hrm: ...som spelar WoW.
Och att Soloa igenom hela spelet känns svårt och tråkigt!
Så det vore väl bra trevligt att göra ett stort fett NH-Guild....
September 1, 2002
Det är ju knappast tomt på servrarna, så du lär nog inte ha några problem att hitta WoW-polare under spelets gång. Det är ju en av poängerna med ett MMO, att man skaffar cyberpolare som man mest umgås med medan man spelar.
Börjar man direkt spela med vänner man redan känner tycker jag att man tenderar isolera sig till den gruppen enbart. Det begränsar det sociala interaktionen ganska mycket.
Under den vecka jag spelade i US-finalbetan skaffade jag 2-3 st bra spelkompisar som jag hade väldigt roligt med. Så jag tvivlar inte på att samma sak händer under retail här i EU.
September 13, 2001
Gamblor wrote:
Börjar man direkt spela med vänner man redan känner tycker jag att man tenderar isolera sig till den gruppen enbart. Det begränsar det sociala interaktionen ganska mycket.
Håller med dig till en viss del, det beror nog mycket på hur man är som person.
Jag skulle aldrig palla att bara spela med min guild, jag kommer att leta upp fler personer att lira med lite då och då.
Sen kommer jag nog starta en karakär på en rollspels-server. Spelade ganska mycket på det sättet nu under betan på en PvE server, och det är mycket roligt.
Många i partyt tyckte det var kul när jag hade tråkigt och satt och pratade med min pet bara för att fördriva tiden ;-).
September 16, 2002
Hellspawn79 wrote: [quote=Gamblor] Börjar man direkt spela med vänner man redan känner tycker jag att man tenderar isolera sig till den gruppen enbart. Det begränsar det sociala interaktionen ganska mycket.
Jag har inga vänner på NH heller... :bgrin:
Jag kan bli din vän! 😎
NH Guild? Ingen aning. Jag har i alla fall ett eget på G med några polare. Men vi ses i Crossroads! 😀
1 Guest(s)