February 25, 2003
Keni wrote: [quote=Jozzo]Asså det är INTE open betan! det är final stress test nu som alla fileplanet subscribers får testa!! och folk från cb.....
open beta börjar antagligen strax efter att den är slut då.....så kanske 10 dagar kvar till sign up elr nåt?
vadå för folk från cb?? inte vanliga användare?
Hmm förresten kanske bara bar att cb testare kunde tanka hem clienten...vet inte riktigt...
och som ViU sa så om nån har en key liggande elr är subscrieber till fileplanet och inte vill spela stresstest så ge mig ett PM 😀
October 5, 2004
Keni wrote: [quote=smucKen]WoW kostar o spelar nu denna veckan , men nästa vecka e det gratis. Jag som trodde det var öppen beta men nästa vecka så ska det vara för alla. Sorry. My bad!
you stupid son of a bi... nerå du är förlåten.. är mest ledsen för att jag inte kan spela
Hehe tack :p, men det kan vara värt att ladda hem det redan nu, iom att det tar ca 26 timmar att tanka hem det med adsl, man kan avbryta nerladdningen med deras installer download, sen starta det igen, tar mig runt tre nätter att ladda hem det så ni som också sitter med 0.5 adsl, passa på =).
October 5, 2004
Keni wrote: <- jag har 10Mbit men kom aldrig upp i en högre hastighet än 100 kb/s...så det sög rätt fett men nu så ere klart.. men det är den där installen man ska ha sedan eller?!
Du behöver en "open beta key" som du får när du kan regestrera dig nästa vecka, då kan du börja spela det. Vet inte hur länge den keyén är giltilig. Men ska iaf bli skoj att få testa det.
July 4, 2004
smucKen wrote: [quote=Gamblor]Men wow-nerladdningsklienten är väl bittorrentbaserad väl? Då skall det ju gå snabbare ju fler det är som tankar.
Precis, gäller bara att få en man tankar bra ifrån =).
tror inte att du vet vad det är 😛 med torrent tankar man byte för byte, du kan tanka från oändligt många samtidigt om uppkopling osv tillåter det..
först trodde jag att det var så att man var tvungen att ula lika mkt som man tankar men efter ett tag så hade jag 700mb upp och 450mb ner men det gick ändå inte snabbare än 30kb/s.. om någon vill så kan det tankas från mig..
=) 10Mbit upp löööv BBB.. orkar inte slänga upp ftp, men om man är så desperat så går det nog bra med typ dc lr någe annat 😛
July 4, 2004
till er desperata wow fantaster så finns filerna på dc-huben :
[Edit av ViU] nix-nax.ixp-pix
jag heter gej och har 5 slots öppna dvs 2mbit var till dom som tankar..
(trodde inte det skulle gå så här långt :D)
[Edit av ViU: är fortfarande blizzards copyrightskyddade material och du får inte dela ut det om du inte har tillåtelse av blizzard ]
September 28, 2003
Jozzo wrote: [quote=fastbullit]nån som fått hem det och provat om man kan spela? *hoppas*
det kan jag säkert,,, bara någon ger mig ett account 😀
jag såg det själv nyss grr D;
fan någon som har ett account att låna mej? jag vill bara se hur det ser ut!! pm *önsketänkande*
fan någon mer än jag som tyckte filmsekvensen var fetgrym
September 28, 2003
viu wrote:
[Edit av ViU: är fortfarande blizzards copyrightskyddade material och du får inte dela ut det om du inte har tillåtelse av blizzard ]
men dem delar ju ut det med torrent!! så när du tankar så delar du ju ut det
dessutom så var det en riktigt schysst gest av Keni här till dem som inte får länken att funka
2 Guest(s)