October 14, 2002
January 17, 2002
MULLVADEN wrote: Jag vill oxå ha key... Har iaf fått ner hela wow betan... gäller bara att kunna logga in...=)
Hmmm...
Men det kommer ju ändå suga att köra Open betan eftersom servrarna kommer vara i USA..
så pingen kommer vara på typ 300+...
Säg inte det, dom gör ju sitt allra bästa nu, men jag tror iof att servern kommer att översvämmas av 1000000000 hungriga Warcraft fantaster som drar upp pingen till ännu mindre smickrande summor.
Jag installerar WoW just nu, har min key säkert förvarad 😀
October 10, 2002
vadå key, jag har reggat mig för ett konto med andvändarnamn och password, det ni menar med key eller?
Btw så är signupen uppe igen: http://signup.worldofwarcraft.com
June 30, 2003
February 25, 2003
Fan asså jag e så jävla sur nu 🙁 satt hela dagen och väntade på oben betan å när den tillslut kmr så kom jag tills att man skulle skriva in de där siffrorna....och YES testade typ 10 ggr och får bara invalid kod och error å sånt å sen när d funkar så blir jag megaglad å så kmr det upp att nycklarna e slut.... fan asså
ingen som kan låta mig testa medan dom laddar hem? 😀 vill se hur spelet ser ut :/
February 25, 2003
VAD I HELA FRIDEN.....jag gick in på sign up sidan och där stod det en cd key som var typ blizzard open beta nånting....och den verkade fungera!!! står att jag e klar fan..hel mysko..måste kolla
ända problemet är att när jag trycker på complete knappen så får jag 404 error :/
October 10, 2002
Jozzo wrote: VAD I HELA FRIDEN.....jag gick in på sign up sidan och där stod det en cd key som var typ blizzard open beta nånting....och den verkade fungera!!! står att jag e klar fan..hel mysko..måste kolla
ända problemet är att när jag trycker på complete knappen så får jag 404 error :/
får sama sak när jag trycker på complete... bara att hoppas att konntot funkar ändå
May 19, 2003
M0rbid wrote: [quote=Jozzo]VAD I HELA FRIDEN.....jag gick in på sign up sidan och där stod det en cd key som var typ blizzard open beta nånting....och den verkade fungera!!! står att jag e klar fan..hel mysko..måste kolla
får sama sak när jag trycker på complete... bara att hoppas att konntot funkar ändå
Samma här, det är väl en Open Beta cd key eller nå, som liksom endast funkar under beta perioden....
October 10, 2002
Vamp wrote: [quote=M0rbid][quote=Jozzo]VAD I HELA FRIDEN.....jag gick in på sign up sidan och där stod det en cd key som var typ blizzard open beta nånting....och den verkade fungera!!! står att jag e klar fan..hel mysko..måste kolla
Samma här, det är väl en Open Beta cd key eller nå, som liksom endast funkar under beta perioden....
alltså, blir förvirrad, får ni någon cd key när ni reggar er eller? jag får bara en andvändare med lösen men ingen key, skall man få det eller? :bok:
May 19, 2003
M0rbid wrote: [quote=Vamp][quote=M0rbid][quote=Jozzo]VAD I HELA FRIDEN.....jag gick in på sign up sidan och där stod det en cd key som var typ blizzard open beta nånting....och den verkade fungera!!! står att jag e klar fan..hel mysko..måste kolla
alltså, blir förvirrad, får ni någon cd key när ni reggar er eller? jag får bara en andvändare med lösen men ingen key, skall man få det eller? :bok:
När jag reggade mig fick jag skriva i en cd-key som reda stog ovan rutorna där man ska skriva key´n. Sen var den en massa steg att gå igenom.
1 Guest(s)