February 25, 2003
Keni wrote: [quote=Jozzo]Håller typ på och testar olika klasser nu 🙂 har 2 st lvl 5 warriors, en lvl 6 druied, en lvl 4 shaman, en lvl 5 rogue och två lvl 3 hunters 😀
fan kan inte bestämma mig!!! alla klasser är så roliga !!! 🙁
seriöst hur mkt spelar du 😀 jag har spelat som en tokig idiot och jag är på lvl 7 & 2.. jag vill lira med någon jag känner 🙁
huh, jag har ju bara spelat några timmar 😀 vilken server är du på? jag kan göra en ny gubbe så kör vi ^^
July 4, 2004
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
ALLA SEVERAR ÄR NERE OCH DET SKA DOM VARA I NÅGRA TIMMAR LÄS PÅ worldofwarcraft.com
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
JAG ÄR PÅ SERVER 1
July 4, 2004
Gorgeous-George wrote: Shit, nu har jag hållit på sen igår kväll och tankat och installerat (puh..) åsså när jag äntligen ska försöka connecta så är alla servrar nere :tre:
Jaja det lär väl komma igång, så småningom.. 😕
Nån som har några tips till en mega-nybörjare.. ?
gör quest's istället för att bara gå och slaya monster, spela på TEST1 där jag går runt o slayar.. så kanske jag kan hjälpa lite 8)
TEST1 !!!!!
May 10, 2002
Keni wrote: [quote=Gorgeous-George]Shit, nu har jag hållit på sen igår kväll och tankat och installerat (puh..) åsså när jag äntligen ska försöka connecta så är alla servrar nere :tre:
gör quest's istället för att bara gå och slaya monster, spela på TEST1 där jag går runt o slayar.. så kanske jag kan hjälpa lite 8)
TEST1 !!!!!
questar är grymt viktiga från början, jag måste få kolla en sak med er: det är inga penalties om man dör?
July 4, 2004
abishai wrote: [quote=Keni][quote=Gorgeous-George]Shit, nu har jag hållit på sen igår kväll och tankat och installerat (puh..) åsså när jag äntligen ska försöka connecta så är alla servrar nere :tre:
TEST1 !!!!!
questar är grymt viktiga från början, jag måste få kolla en sak med er: det är inga penalties om man dör?
jag tror man losar lite exp (är inte säker) de borde vara mer.. annars gör de ju inget om man dör förutom att man måste spring 395745mil till liket
May 19, 2003
Keni wrote: On Wednesday, November 10, the US servers will be taken down at 10:00 AM PST. The maintenance should last approximately three hours. Thank you for bearing with us during this time!
Klart man har läst det, men dom har ju krånglat somfan nu när dom skulle sätta igång dom. Nu funkar det iaf.
1 Guest(s)