July 14, 2004
Vamp wrote: [quote=Nomic]WoW är stjärtdåligt... http://www.lineage2.com ... allt jag säger
Åh nej. Gillar inte Lineage 2. Var liksom ingen spelglädje när jag spelade det. WoW är helt underbart =)
?! okej, har ungefär samma känsla för WoW, om jag spelar det kan jag lika gärna sätta på Cartoon Network känns det nästan som =/
August 27, 2003
Voodoo wrote: Jag tror nog Hugge moddar sina bilder =P
PS'ade säkert dit 2'an framför sin 9 så det ska se bra ut =)
hehe, nej men ärligt, Jag tycker det tar ett halvår att få levels...och jag är bara lv9 snart 10. Tauren-Shaman 🙂
Det gäller att PKa och vara ute i skogarna med ett guild. Hålla på och döda Creeps och göra quests går alldelens för sakta. Glid runt vid crossroads (om du är horde dvsa) och vänta på att nått guild är sugen på att raida. Då är det bara att verka reko och gå med i ett raid-party. Då kommer experience fort kan jag säga, är du med och slår lite på en level ?? Elemental i Ashenvale forest så får du ett par hundra och kanske till och med tusen experience points.
September 16, 2002
Death On Wings wrote: Själv är jag bara level 9 priest och leker omkring, har inte kommit underfund med vad som ger mest xp än, slöslaktande i grottor eller quest
Quests, helt klart.
Själv kommer jag inte upp i någon hög level för jag har så många karaktärer. Man börjar om för att prova något nytt. Min högsta är en Night Elf Rogue på level 11.
May 19, 2003
Death On Wings wrote: Hugge du måste spela som en idiot, hur orkar du spela upp dig till level 29 på så kort tid ?
Själv är jag bara level 9 priest och leker omkring, har inte kommit underfund med vad som ger mest xp än, slöslaktande i grottor eller quest
Säger detsamma! Lvl 29 på sån kort tid. Sjukskriven och spelar 24/7? 😀
July 4, 2004
Säg att dom bara stänger serverar och att jag inte blir bannad lr nått!!!.. jag var inne på test1 ocsen kickades jag sen ser jag inte det i listan, då går jag in på test5 där jag också hade en karaktär men blir disconnectad från den också... 🙁 🙁 är det bara jag som har problem??
September 16, 2002
Keni wrote: Säg att dom bara stänger serverar och att jag inte blir bannad lr nått!!!.. jag var inne på test1 ocsen kickades jag sen ser jag inte det i listan, då går jag in på test5 där jag också hade en karaktär men blir disconnectad från den också... 🙁 🙁 är det bara jag som har problem??
Dom stänger olika lite nu och då.
Själv så vill jag spela på Test 7, den är "online", men går inte att koppla upp till.
3 Guest(s)