July 4, 2004
Kizo wrote: [quote=Keni]Säg att dom bara stänger serverar och att jag inte blir bannad lr nått!!!.. jag var inne på test1 ocsen kickades jag sen ser jag inte det i listan, då går jag in på test5 där jag också hade en karaktär men blir disconnectad från den också... 🙁 🙁 är det bara jag som har problem??
Dom stänger olika lite nu och då.
Själv så vill jag spela på Test 7, den är "online", men går inte att koppla upp till.
jag kan inte spela alls inte på någon server.. "session expired"
March 6, 2001
Jo det verkar som om olika servrar ibland bara dör, även om de finns i listan..
Just nu hoppas jag att Test 21 kommer igång så jag kan fortsätta med min gubbe 😉
Apropå en annan tråd om betalning så undrar jag om inte det ä'r värt med en dryg hundring per månad för att lira detta oerhört imponerande spel.. :up:
F-n, jag kan ju inte längre logga in på NÅN Realm..
Åsså stannade jag hemm från krogen för att spela :cy:
June 17, 2002
RyXze wrote: Hmm, vad håller blizzard på med ??
Idag har dom stängt av WoW Open beta servrarna 3 gånger?
Kan dom inte säga på deras hemsida vad dom håller på me eller i själva spelet ?
För ungefär 30 min loggades man bara ut utan förvarning..
Så kan dom väll inte göra!
ja du.. Kollar du i forumet på http://www.worldofwarcraft.com så står det där tydligt i en post varför servrarna går upp o ner...
Spelet e inget gratis demo inför släppet... Det e en beta som e till för att testa saker med...
dom vill veta vad deras hård- o mjukvara går för inför retail släppet...
so you see??=)
July 4, 2004
RyXze wrote: Hmm, vad håller blizzard på med ??
Idag har dom stängt av WoW Open beta servrarna 3 gånger?
Kan dom inte säga på deras hemsida vad dom håller på me eller i själva spelet ?
För ungefär 30 min loggades man bara ut utan förvarning..
Så kan dom väll inte göra!
att du blir disconnectad har ju ingenting med serverna att göra lr dom stängs inte... dom har inte varit nere en ända gång idag... man blir disconnectad lr pingen blir för hög lr liknande,.. jag har 10Mbit och har ca 400ping medans dom i usa har 50-100
August 27, 2003
Keni wrote: [quote=Hugge]Slutar inte betan den 28onde? 😮 stor mening att regga ett konto och bara få spela i max 5 dagar =/
från 9 till 23 är väll 14 dagar?.. sen om det skulle varit till den 28 är det bara 5 dagar på det..
Jo men du sa att det skulle öppnas nya konton den 23e? mellan 28 och 23 är det såvitt jag vet 5 dagar 😉
September 16, 2002
Voodoo wrote: Dom kommer ju öppna EU beta med samtidigt som release i USA. För att ställa in servrarna här hos oss =) Blir att försöka komma med i den också =)
Försöka komma med? 😛
En annan (jag alltså) har ju förbokat World of Warcraft Collector's Edition, så jag får en beta plats också. 😀
July 4, 2004
Hugge wrote: [quote=Keni][quote=Hugge]Slutar inte betan den 28onde? 😮 stor mening att regga ett konto och bara få spela i max 5 dagar =/
från 9 till 23 är väll 14 dagar?.. sen om det skulle varit till den 28 är det bara 5 dagar på det..
Jo men du sa att det skulle öppnas nya konton den 23e? mellan 28 och 23 är det såvitt jag vet 5 dagar 😉
hm.. så det är så att usa-betan stänger 28.? antar att jag mistolkade.. trodde att dom skulle förlänga betan (som jag trodde stängde 23) till ett senare datum..
aja, det blir EU-beta den 23?
5 Guest(s)