September 28, 2003
đ yay! đ
fast nĂ„gra veckor med beta innan dess đ
January 26, 2003
ViU wrote: Notera att detta Àr för US och man ska tydligen (?) inte kunna spela US om man bor i EU, de ska kolla det via kreditkorten tycker jag mig ha hört.
sÄg nÄgot liknande, EU spelare skulle inte kunna spela med folk frÄn US
kanske inte var det du menade men iaf đ
October 28, 2004
fy f'n vad hÀrligt.. har vÀntat i mer Àn ett Är nu pÄ det... visserligen Àr det bara i US men ÀndÄ, Àr glada för deras skull..
Med tanke pÄ studiebidraget//Barnbidraget sÄ mÄnadsavgiften inte sÄ stor.. stor 12.99$ i mÄnaden om man skriver upp pÄ en 6 mÄnaders period.. alltsÄ 100 kr.
Det Àr inte speciellt mycket - 9.5% av bidraget ju..man kan ju alltid gotta sig med resterande 850 kronorna man har.
För mig Ă€r det en sjĂ€lvklarhet att köpa det, sjĂ€lv lĂ€gger jag inte ut tusentals kr pĂ„ klĂ€der utan det rĂ€cker kanske med en tröja och en byxa per mĂ„nad đ
Andra kan ju alltid gnÀlla pÄ förÀldrarna eller varför inte ta ett "sommarjobb".. hört att aftonbladet vill ha springpojkar som sÀljer tidningar :o..
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen vÀrt att lyssna pÄ!
January 26, 2003
ViU wrote: [quote=Etheral]fastbullit: jo jag vet... lite störande =/
synd att wow ska kosta/mÄnad bara
trÄkigt nÀr man bara har studiebidrag
med tanke pÄ hur mycket roligt du fÄr för pengarna Àr det vÀldigt bra om man gÀmför med t.ex. gÄ pÄ krog
iofs, fast jag gĂ„r inte pĂ„ krogen sĂ„ jag kanske kan gĂ„ med pĂ„ att betala Ă€ndĂ„ đ det Ă€r ju hur kul som helst med mmo-spel har jag ju mĂ€rkt nu efter GW previewen sĂ„ jag kanske rent av köper wow med
har ju typ 25000 sen sommarjobbet sĂ„ đ
1 Guest(s)