May 10, 2002
Jag har lite problem med mitt WoW och vill få tag på WoWs Account/billing genom telen, men jag fastnar på "press blalbla hash key" vilket jag inte fattar vad jg ska trycka. Kom fram till en engelsman en gång men då så sa han att jag hade ringt fel.
Vad ska man trycka för siffra när man frågas om hash key så man kan prata med svensk support helst, även om jag tycker det gick rätt bra för mig att prata engelska sådär rätt upponer :bgrin: snabb hjälp uppskattas!
Edit: 0200 897074 det numret är det jag ringer på, också ringde på när jag kom fel.
September 18, 2002
Nomic wrote: WoW.... Gör så här. Hämta en flaska bensin, lägg wow i en satanist cirkel, häll sedan på tidigare nämnda brännämne, tänd sedan på, sen gör du ritual danser runt det i 25 minuter, Sen går du o köper ett lineage 2. 😉
Pfff, du glömde en liten detalj där. Efter att ha dansat runt i 25minuter tar man lineage2 skivan, lägger i en mixer och maler på. Efter det sjunger man Anna boks "abc" springades i cirklar tuggandes på bitarna från l2 skivan. Sedan installerar man Final Fantasy XI 🙂
May 19, 2003
Nomic wrote: WoW.... Gör så här. Hämta en flaska bensin, lägg wow i en satanist cirkel, häll sedan på tidigare nämnda brännämne, tänd sedan på, sen gör du ritual danser runt det i 25 minuter, Sen går du o köper ett lineage 2. 😉
Äh, blä för Lineage 2!
Spelade Closed Beta för Lineage 2, i ca 2 timmar sen så tröttnade jag.
Spelade WoW betan i totalt 4 veckor eller nå.. 😀
Behöver jag säga mer?
Iofs spelar jag inget MMORPG just nu, har inte tid eller pengar 😛
1 Guest(s)