August 31, 2001
December 30, 2001
ni sitter och gnäller om dessa övergrymma konsoler... man ska juh vara lika elajt som mig... sitter och spelar på mitt nitendo 8 bitars .
jag säger det slår allt&alla ! hehe
hoppas ni inte dissar xbox för mycket hehe för M$ kommer äga konsol marknaden snart.... det är väl bara frågan om tid innan det kommer ut en M$ "gameboy" M$ har $$$ så det stänker om det ...
jag vill bara säga en sak till.. visste du om att om bill gates tappar en tusenlapp så tjännar han på att låta den ligga kvar och gå vidare hehe det är ganske mäktigt ... och han tjännar 10302 kr / sec !!!!!! slå det grabbar !!! peace, love & understanding 4 bill gates !!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: ZenCor den 2002-05-01 23:24 ]
October 4, 2001
On 2002-05-01 23:23, ZenCor wrote:
ni sitter och gnäller om dessa övergrymma konsoler... man ska juh vara lika elajt som mig... sitter och spelar på mitt nitendo 8 bitars .
hoppas ni inte dissar xbox för mycket hehe för M$ kommer äga konsol marknaden snart.... det är väl bara frågan om tid innan det kommer ut en M$ "gameboy" M$ har $$$ så det stänker om det ...
jag vill bara säga en sak till.. visste du om att om bill gates tappar en tusenlapp så tjännar han på att låta den ligga kvar och gå vidare hehe det är ganske mäktigt ... och han tjännar 10302 kr / sec !!!!!! slå det grabbar !!! peace, love & understanding 4 bill gates !!!![ Detta Inlägg ändrades av: ZenCor den 2002-05-01 23:24 ]
wrong=)
500kr i timmen typ tjänar han.
October 4, 2001
dator spel är fyrkantiga äckliga kuber som laggar fram. Ps2 och alla andra konsoller orkcar fett. man får inga fula meddlenade spelet du har är crackat och kan itne upgraderas=) typ . inget hackidakey och spelen hänger alltid med du behöver itne upgradera dina konsoller. skit ,ög till pc är ju inte lönt att upgradera det är gammalt efter 1 månad igen... ps2 är alltid gammalt ,med alltid samma hårdvara och alltid lika bra fast den är 4 år gammal VAFÖR? den kan itne upgraderas! kan pc det? JA , VAFÖR? för att pc suger!
nu ska ni inte tor att jag itne är pc freak jag är säven konsoll freak...
men pc sucks..4eva...
April 9, 2001
On 2002-05-02 10:21, Redcheat wrote:
On 2002-05-01 23:23, ZenCor wrote:
jag vill bara säga en sak till.. visste du om att om bill gates tappar en tusenlapp så tjännar han på att låta den ligga kvar och gå vidare hehe det är ganske mäktigt ... och han tjännar 10302 kr / sec !!!!!! slå det grabbar !!! peace, love & understanding 4 bill gates !!!![ Detta Inlägg ändrades av: ZenCor den 2002-05-01 23:24 ]
wrong=)
500kr i timmen typ tjänar han.
500kr/timmen? Är du go i huvudet eller? Det kan ju en svensson tjäna ju!!!
2 Guest(s)