June 3, 2001
Heavenly Sword på Xbox 2.
Doom 3 släng dig i väggen!
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
En liten film me...
Edit:
En liten film till...
Edit2:
Så här kanske Xlåda 2 ser ut. 🙂
http://www.weblogsinc.com/comm.....6681936006
http://www.weblogsinc.com/comm.....4834581683
March 10, 2003
Å andra sidan så kommer inte den lådan på ett tag och då har vi datorer med liknande grafik.
Enda fördelen med konsoller är att man kan optimera mot hårdvaran då den inte ändras.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 4, 2001
Vi vet alla att "screenshots" inte riktigt ser ut som "ingame" bilder.
Jävla skillnad på en "färdigrendererad" bild ur spelet där man kan ha hur hög kvalitet som hellst mot för in game där allt ska rendereras "live"
Edit:
Cutscreensen i Final fantasy 8 på playstation ser ju ut så där typ...
Som man säger ovan: ska bli kul att se bilder som inte är rendererade i förväg!
November 15, 2002
Gueno wrote: Möjligt men Xboxen kostar inte 30.000:- om man vill att spelen både ska vara snygga och flyta på. 😛
Må hända att Xbox2 inte kommer att kosta lika mycket som en PC (som klarar av att visa upp liknande grafik) när den kommer ut, men och andra sidan så har du inte samma flexibilitet och utbyggnadsmöjlighet. Man ska även ha i åtanke att Xbox2, utifrån ett grafiskt perspektiv kommer att bli omsprungen inom loppet av 1/2-1år.
Såg snyggt ut iaf !
November 15, 2002
Gueno wrote: Du menar att man inte kan pr0nsurfa på en Xbox.
Det var dit du ville komma va? :bgrin:Min PC funkar lika bra nu som när jag köpte den för 3 år sen.
Jag spelar på boxen och pr0nsurfar på PC:n.
he he he.... alla använder vi vår PC till olika saker!
Jag syftade mer på bildredigering, Word, film och musik etc. Tycker inte heller att det är så upphetsande att lira strategispel och snabba shooters på en osmidig spelkonsol. 😉
Det skulle dock vara fint att ha en konsol till hands när man har kompisarna på besök.
1 Guest(s)