December 17, 2005
Har inte spelat mer än kanske en timma. men det har inte hänt, ännu ... kontrollerna har redan börjat gnissla dessutom 🙂 fy fan .. hehe .. har tagit ut king kong skivan och upptäckte fula märken som lasern måste ha gjort.. den har i princip förstört skivan. måste va därför det inte är något ljud på spelet..
August 13, 2004
N1ko wrote: [quote=antea]Har köpt King Kong till 360. Men får inget ljud ? någon som varit med om samma sak? har även PGR3 samt PDZ men där fungerar ljudet. I King Kong har jag ljud i "trailern" men inte när väl spelet börjar. Inte ett ljud. irriterande..
går det fixa eller är det bara gå tillbaka med skiten ?
för övrig inte alls imponerad av något av spelen. Skulle isåfall vara king Kong, men det är inte spec roligt utan ljud.
får jag bara fråga? i perfect dark zero säger många att deras konsoll fryser, bilden stannar osv.. har det hänt hos dig??
Ändra till Pal-60 så bör det fixa sig.
March 2, 2005
wojt wrote: [quote=N1ko][quote=antea]Har köpt King Kong till 360. Men får inget ljud ? någon som varit med om samma sak? har även PGR3 samt PDZ men där fungerar ljudet. I King Kong har jag ljud i "trailern" men inte när väl spelet börjar. Inte ett ljud. irriterande..
går det fixa eller är det bara gå tillbaka med skiten ?
för övrig inte alls imponerad av något av spelen. Skulle isåfall vara king Kong, men det är inte spec roligt utan ljud.
får jag bara fråga? i perfect dark zero säger många att deras konsoll fryser, bilden stannar osv.. har det hänt hos dig??
Ändra till Pal-60 så bör det fixa sig.
har du spelet? har det hänt hos dig? är Pal-60 standard eller får man välja det när spelet startar? Tacksam för svar vill köpa spelet idag.
December 17, 2005
Jag vet att man inte får röra spelet. jag stod å diskuterade saken med försäljaren inne på Game INNAN jag köpte. har hört att det hänt många. och han försäkrade att inget skulle hända så länge jag inte skakade på xboxen. jag har typ itne ens andats p åboxen för jag har varit nervös den ska paja.. och vad händer ?
jag itne rört den med ett hårstrå ens. ska ner på Game nu å ha ett nytt spel annars jävlar.
nog för att han sa igår att jag itne skulle få något nytt om det pajar. Just därför är jag så förbannad nu. Vilket skräp dom släpper från microsoft. bedrövligt.
ena handkontrollens styrkors är dessutom helt böjt så det går knappt trycka åt höger på den.
hittar nya fel hela tiden. å den surrar ju som en symaskin.
bedrövligt var ordet.
2 Guest(s)