October 23, 2004
Om jag skulle köpa nått av dom så skulle det vara Xbox 360, enkelt val.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
March 6, 2005
March 10, 2003
Kommer köpa Ps3 först, Sedan Revolution (om den kommer ut på vårkanten).
Xbox360 köper jag enbart om det kommer något bra spel till den (föga troligt med tanke på föregånde låda).
Har redan en bra HTPC så jag behöver inte modda en xbox bara för det.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 2, 2005
AnonymousKiller wrote: [quote=N1ko]eftersom jag spelar shoot em up spel hade jag utan tvekan valt Xbox 360.. men än så länge sitter jag och min stolta dator tillsammans och spelar utan konsoller 🙂
Borde du inte välja PS3 då man kan ha mus och tgb till konsolen och lira FPS?
helt ärligt så tror jag det låter bättre än vad det är.. jag menar det kommer säkert att funka men sedan hur det kommer att vara är en annan fråga.. men visst om det finns ps3möss och att man kan sänka sensetivity och allt sånt så blir det isåfall PS3..
September 16, 2002
Definera bäst?
Den som kommer sälja mest konsoller?
Den som kommer dra in mest pengar på hårdvara, eller mjukvara?
Den som får flest tredjepartstillverkare?
Den som jag kommer tycka om mest efter att ha provat båda?
Den som ser bäst ut i mitt vardagsrum?
Etc.
Jag röstade i alla fall PS3 därför jag tycker den verkar få mycket mer intressanta spel i min smak.
Ctrl wrote: Xbox360 köper jag enbart om det kommer något bra spel till den (föga troligt med tanke på föregånde låda).
Jag säger bara detta; Blue Dragon. När det kommer måste jag köpa en 360.
2 Guest(s)