December 31, 2001
Man får som sagt med 2 mån free trial när man köper ett nytt xbox.. men man får inte med några hörlurar och sådana grejjer.finns detta att köpa separat om man nu kör med de 2 mån som följer med utan att behöva köpa ett helt nytt sett på 12 mån ``??? eller kan man uppdatera de befintliga 2 mån till de 12 mån man får ???
Man måste även ha visa eller mastercard och jag undrar va det kostar per mån eller per år att ha ett visa kort och vilka krav som ska uppfyllas för att få äga ett.
tror det va de frågor för tillfället...
May 21, 2002
du måste köpa sånt headset om du vill snacka me folk ja och du kan ju köpa det men du behöver ju itne använda koden, det kan du göra efter dina 12 månader tar slut.
Ang. kreditkort så föreslår jag du ansöker det på ZTV kreditkort för studenter förutsatt du är student och över 18 år.
December 10, 2002
Ett VISA kostar ca 269kr / mån på Förenningssparbanken. Du behöver vara över 18 år. Det är enda kraven.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
May 1, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Marron]varför live? kostar ju bara massa!
Jag kör XBConnect. Finns XLink också. Funkar konon och är gratis. Halo funkar att köra till och med, Live tar inte Halo.
sida med info ???
hittat 🙂 verkar funka bra tackar för tipset.
XBC lr?
Säg till om du vill spela nån gång lr så 😉
December 31, 2001
Marron wrote: [quote=Death On Wings][quote=Marron]varför live? kostar ju bara massa!
Jag kör XBConnect. Finns XLink också. Funkar konon och är gratis. Halo funkar att köra till och med, Live tar inte Halo.
sida med info ???
XBC lr?
jupps XBC
lite smålaggigt är det ju när ja spelade halo men det får man leva med verkar det som.
May 1, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Marron][quote=Death On Wings][quote=Marron]varför live? kostar ju bara massa!
sida med info ???
XBC lr?
jupps XBC
lite smålaggigt är det ju när ja spelade halo men det får man leva med verkar det som.
mm, ibland laggar det.. försök hitta personer nära dig..från Sverige Finland och liknande brukar bli bättre då!
Alltid när jag hostar laggar det, vetefan varför men..
Aja, säg till om du vill spela! 🙂
2 Guest(s)