September 18, 2001
som ett Zelda fan måste jag bara rekommendera Oracle of Ages och Oracle of Seasons .
jävligt kul faktiskt =) typ samma motor (känns lite fel att säga det, nu när vi snackar gameboy color 😉 som Zelda4 DX men med vissa modifikationer
dom har inte direkt gjort som Pokémon gänget att man MÅSTE köpa andra spelen för att kunna klara det 😉 men nästan lika taskigt.
för när man klarar det ena spelet, får man en kod som man kan starta den andra med. och komma ett "steg" (tror att man måste klara dom 2 gånger vardera) närmare .. el grande finale
June 8, 2001
Hoppa in på http://www.ign.com ...
June 8, 2001
Hoppa in på http://www.ign.com ...
Zelda är inte lika kul i 3d, inte hittils i alla fall. 4an var bra, måste testa dom nya som du nämnde. Och ja, dessa är till GB Color, GBA Zelda på väg.
September 18, 2001
Zelda 1: har inte orkat lira igenom
Zelda 2: varvar om och om igen
Zelda 3: kul spel =) man ska inte lira för ofta, men när man gör det, ska man lira tils man klarar det
Zelda 4/DX: kul , lite knepigt men jag har klarat det iallafall (har inte försökt klara det fler gånger)
Zelda 64: halvkul . skulle gärna spela det igen om jag fick tag på det
Zelda 64 - Majoras Mask: har inte fått tag på =( om nån vet nån "rom" server så 😉 (sarkasm med tanke på mina tidigare inlägg)
Zelda Oracle of Ages: grymmt mycket roligare än Oracle of Seasons . schyst som faan, halvsvårt, hade man problem med Zelda 4/DX kanske man ska vänta lite tills Zelda 4 inte är nått problem
Zelda Oracle of Seasons: inte fullt lika kul som Ages, men eftersom jag vill komma åt "el grande finale" tänker jag lira igenom det (har inte kommit så långt ännu)
[ Detta Inlägg ändrades av: Jastor den 2001-11-10 14:26 ]
September 18, 2001
October 21, 2001
On 2001-11-10 17:22, Jastor wrote:
Pokémon spelen kan ändå vara någorlunda softa syndbara att dom kommer till GameBoy ett halvår/år efter det att dom släppts som roms
jo, men när man nu köpte en GBA så kan man ju köpa nåt spel till den också, annat än mario som är stensvårt för flummon som mig...
men jag kommer att köpa zeldaspelen. det kommer att dröja lite bara... jag är sugen på doom också.
September 18, 2001
2 Guest(s)