February 17, 2004
Är det någon som vet något om det kommande Zelda spelet till GC som kommer likna Ocarina of time? Vad som helst....
Och en sak till. Zelda spelet four swords som ska spelas till GC är det så att man måste koppla in sin GBA till GC för att spela eller kommer det komma ett spel som är som GBA spelet till GC? 😮
March 10, 2003
Menar du "The Legend of Zelda" ? ( http://www.eurogamer.net/artic.....e_id=55538 )
Dvs den som är under utveckling just nu.
Tror inte den fått en undertitel ännu.
Annars har du ju "WindWaker". Må hända att det är Celshading. Men det
är riktigt bra.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 20, 2003
Jag antar att du menar det som visades up på E3-mässan förra veckan; alltså det nya som ska komma som inte skall vara cel-shadat. Windwaker 2 är numera inställt, vilket både har glatt och förbannat människor... jag är kluven, men nu kanske vi får se ett riktigt fint äventyr i stil med Ocarina of Time igen! (även om wind waker håller hög klass det med...)
January 20, 2003
coalan wrote: Är nog fruktansvärt många människor som ser fram emot det nya Zelda. Jag har hört att det faktiskt är samma grafikmotor som i The Windwaker :O
Nej det är det inte, eftersom detta inte ska vara cel-shadat... dvs. ska den "tecknade" stilen vara borttagen i det nya zeldaspelet... det syns även på bilder att det inte är celshadat...
February 17, 2004
Ok, jo jag mena det som man fick se lite på e3 mässan.
Men är det ingen som vet nått om det andra jag fråga om? :O...
"Och en sak till. Zelda spelet four swords som ska spelas till GC är det så att man måste koppla in sin GBA till GC för att spela eller kommer det komma ett spel som är som GBA spelet till GC?"
March 10, 2003
Det som man såg på E3 kommer släppas till Julen 04 är det planerat.
Zelda: Four Swords information finns det lite av här.
http://www.zeldaguide.com/fsgc.htm
Verkar som om det är GBA ihop med GC som gäller det lilla jag läste.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)