December 5, 2002
Japp, nu var det dags. Ska nu byta ut min 19" crt mot en tft i samma size. Nu är frågan bara om jag ska köpa mig en wide eller inte. Har problem med att bestämma mig så tänkte därför be om lite tips.
Har inte tänkt att använda skärmen så jättemycket till film och dylikt utan det kör jag på TV'n. Det känns iof som att det blir lite avigt med wide i spel och så om inte spelen i sig stödjer widescreen-upplösningar (?)
Fast å andra sidan känns det ändå som att jag skulle få ut mer av en wideskärm på något sätt. Vad tycker ni?
June 1, 2003
Jag uppgraderade mig från 17" crt till en 19" TFT Wide. Och jag ångrar mig INTE att jag tog en wide istället för vanlig. Jag har visserligen inte spelat så mkt med skärmen ännu. Men dom flesta nyare spel stödjer ju wide?
Klart du som väljer. men jag skulle klart ta en wide 🙂
July 18, 2003
Flickan köpte en LG något 19" wide för 1600 kr på PCCITY's rea. Nedsänkt från 3000 kr till 2000 kr+ att den här hade ett pixelfel (en blå) så vi fick den för 1600 kr.
Hon är mycket nöjd och jag som alltid sitter med 21" på 1680*1050 är nöjd med upplösningen på den också.
Men om jag är uppe och svävar på 3000 kr strecket för en 19" som vissa är så skulle jag tagit en 22" med tn-panel. !
October 20, 2005
October 20, 2005
December 5, 2002
Då är det nästa problem. En vettig skärm till ett bra pris? Hade tänkt mig runt 2500:-, verkar som man ändå kan få en rätt vettig skärm till det. Tänkte mig t.ex. denna
1 Guest(s)