March 2, 2005
Visste inte var jag skulle ha denna tråden men det får bli här 😛 ... Just nu har jag min dator som jag sitter på just nu, den använder jag till spela, surfa osv.. så har ja en till dator, en pentium 4 2.54 GHz, 512 mb minne, det fattas ett nätaggregat och ett grafikkort som jag funderar på att köpa till datorn.. NU till saken: jag funderar på att ha den datorn till att surfa, se på filmer, musik och andra liknande grejer, och inte ha Internet på min nuvarande dator, utan bara ha den till spelande och saker.. detta minskar ju risken för virus, spyware och allt annat skit om jag inte har internet... är det fler som har det såhär? en "speldator" utan internet och sånt och en sämre dator där man har internet och annat skräp på? Tycker ni jag ska göra så?
September 12, 2005
November 5, 2005
N1ko wrote: .. en "speldator" utan internet och sånt och en sämre dator där man har internet och annat skräp på?
Oftast är det inte nätverkskopplingen som är felet utan hur man använder datorerna. Skaffa dig en speldator där du bara lägger in de spel du verkligen spelar och håller alla andra installationer till ett minimum. Lägg in brandvägg och antivirus och kolla om du tycker att det slöar ner din spelupplevelse.
Din andra dator kan du internetta loss med tills den behöver ominstalleras, vilket för mig brukar ta några månader.-)
/tekman
November 12, 2005
1 Guest(s)