May 6, 2006
February 12, 2003
Civilaren wrote: Det finns, IBM använde det förut. Men de märkte att 1 mus var effektivare.
Jag har 2 st skärmar, det skulle vara skönt att kunna ha en mus till varje skärm då jag kör program som jag måste tabba.
Du blir tvungen att tabba ur ändå, eftersom windows alltid växlar till det aktiva fönstret... Dvs, har du ett helskärmsprogram igång och aktivt, och du växlar till ett annat program som inte är aktivt, minimeras ändå helskärmsprogrammet. Så du blir tvungen att tabba tillbaka, hursomhelst.
April 22, 2005
Mean Machine wrote: [quote=Civilaren]Det finns, IBM använde det förut. Men de märkte att 1 mus var effektivare.
Jag har 2 st skärmar, det skulle vara skönt att kunna ha en mus till varje skärm då jag kör program som jag måste tabba.
Du blir tvungen att tabba ur ändå, eftersom windows alltid växlar till det aktiva fönstret... Dvs, har du ett helskärmsprogram igång och aktivt, och du växlar till ett annat program som inte är aktivt, minimeras ändå helskärmsprogrammet. Så du blir tvungen att tabba tillbaka, hursomhelst.
Aj då går det inte att kringgå det?
December 15, 2004
Civilaren wrote: [quote=Mean Machine][quote=Civilaren]Det finns, IBM använde det förut. Men de märkte att 1 mus var effektivare.
Aj då går det inte att kringgå det?
Ops.. Bumpelibump.. Men jo, har programmet stöd för maximerat window-mode så går det. Som t.ex. WoW. 🙂 Innan WoW hade den funktionen inbyggd i sig så använde jag mig av ett litet program som hette Maximizer, där man kunde göra så. Fungerade alldelles utmärkt.
2 Guest(s)