October 6, 2001
Hjelp.
Har et DA01W big tower fra Chieftec og ønsker å benytte 2 stk. PSU i dette. MEN bakplaten på kabinettet (der man monterer psuen) tillater ikke mer enn en. Det som verre er, er at PSUen skal monteres på HØYKANT!! Hvem som kom på denne fantastiske ideen vet ikke jeg, men dette medfører jo at en enkel mod for å få pressa inn den andre PSUen min, ikke lar seg gjøre!!!! Er det noen som har to PSU i et tilsvarende tower?? Hvordan fiksa dere det?? Finnes det en bakplate som har feste for to PSU?? Hvor får man tak i den??
HJELP!!!!
July 18, 2001
On 2001-12-04 00:07, mirrormatch wrote:
Hjelp.
Har et DA01W big tower fra Chieftec og ønsker å benytte 2 stk. PSU i dette. MEN bakplaten på kabinettet (der man monterer psuen) tillater ikke mer enn en. Det som verre er, er at PSUen skal monteres på HØYKANT!! Hvem som kom på denne fantastiske ideen vet ikke jeg, men dette medfører jo at en enkel mod for å få pressa inn den andre PSUen min, ikke lar seg gjøre!!!! Er det noen som har to PSU i et tilsvarende tower?? Hvordan fiksa dere det?? Finnes det en bakplate som har feste for to PSU?? Hvor får man tak i den??HJELP!!!!
Det du får göra är nog att kapa upp ett passande hål för nätagget och sedan borra 4 hål som passar in i hålen som finns i nätagget. Och sedan sätta skruv i de fyra hålen för att fixera nätagget.
1 Guest(s)