April 3, 2007
klarar två stycken 8800gts 320mb-kort av den här skärmen i nya och kommande spel http://www.shg.biz/link.asp?goto=in...;varenr=2046883 (eller andra 24"are). Har för tillfället bara ett kort, men planerar att köpa ett till, eller ska man kanske sälja sitt kort och köpa ett 8800gtx?
March 11, 2003
I.o.m. att det verkar vara just vid höga upplösningar man verkligen har nytta av mycket minne, så hade jag nog satsat på sälja ditt 320-kort och köpt ett GTX. Min bror har en 24":are och kör den med ett GTS 640 och är klart nöjd, men jag tror att detta just är ett fall då GTX är berättigat. Du borde ju kunna få hyffsat betalt för ditt 320-kort, och hitta ett begagnat GTX är inte direkt omöjligt. Sen har du ju 2900XT som bra alternativ också.
April 3, 2007
denstore wrote: I.o.m. att det verkar vara just vid höga upplösningar man verkligen har nytta av mycket minne, så hade jag nog satsat på sälja ditt 320-kort och köpt ett GTX. Min bror har en 24":are och kör den med ett GTS 640 och är klart nöjd, men jag tror att detta just är ett fall då GTX är berättigat. Du borde ju kunna få hyffsat betalt för ditt 320-kort, och hitta ett begagnat GTX är inte direkt omöjligt. Sen har du ju 2900XT som bra alternativ också.
Jo, får la kanske sälja kortet. Är blocket bästa alternativ för datorprylar för just nu finns det ju nkappt några grafikkort i 8800-serien?
1 Guest(s)