December 6, 2006
Har tänkt införskaffa en bZerk 250mm fläkt och "modifiera" in i dörren på chassit, vilket kräver att jag får skära ut en del av plåten och hoppas då det går, och vad jag vet är att damm är det mest underbara som finns.. hrm.
Så jag tänkte höra vart man kan köpa ett dammfilter som är så pass stort så det täcker en 250mm fläkt + att det ska vara så pass tunt att det släpper igenom så mycket så möjligt.
Vill inte direkt ha stopp innan ens luften kommit in p.g.a av att filtret skulle vara för tjockt.
Någon som vet ?
December 6, 2006
Delph1 wrote: Strumpbyxor funkar suveränt 🙂
//Andreas
Låter suveränt.. får väl kila iväg till Gina Trikå imorgon och köpa ett par XL strumpbyxor. :bgrin:
Vad ger bäst resultat - filtret på utsidan av fläkten eller insidan ? ( Om vi nu tänker oss insidan och utsidan på chassit )
March 14, 2001
opA87 wrote: Låter suveränt.. får väl kila iväg till Gina Trikå imorgon och köpa ett par XL strumpbyxor. :bgrin:
Vad ger bäst resultat - filtret på utsidan av fläkten eller insidan ? ( Om vi nu tänker oss insidan och utsidan på chassit )
Spelar nog mindre roll, men det är ju lättare att rengöra om den sitter på utsidan av fläkten/chassit/på sug sidan, fläkten blir heller inte dammig då.
1 Guest(s)