September 1, 2002
Du bör nog uppgradera allt i sånt fall.
SDRAM håller ju inte och en XP1700 är slött det med.
Byta ut 9800PRO till ett snabbare är rätt onödigt med din resterande burk (refererar till din signatur).
EDIT: Jag läser inget vidare ser jag. Om du uppgraderar resten av datorn så kör på grafikkortet också. 9800PRO är klent i dagsläget.
November 26, 2002
Du bör byta graffe om du uppgraderar. Passa på att göra ett byte till PCI-e så du kan lägga AGP bakom dig. Redan ett X1600XT är ett lyft från 9800Pro. Jag bytte från XP1700+ och 9800Pro till det jag har i sign och lyftet blev enormt. Ändå så jag har ett relativt klent graffe mot vad det finns idag.
Troligen så är din processor ändå flaskhalsen i din nuvarande dator. När jag hade min XP1700+ i 2,4 GHz så stoppade den före graffet i de flesta spel.
June 6, 2006
Om du inte vill lägga ut så mkt pengar så kan du ju satsa på å köpa ett CF moderkort och sen Ett x1800GTO för de e ju inte direkt dyra saker om du inte vill ha de bästa CF moderkortet , men om du sen vill ha ökad prestanda så kan du ju bara köpa ett till x1800GTO för du behöver inge master och slave till det å ingen kabel emellan helller .
1 Guest(s)