September 3, 2001
nu e jag arg!!!!!! jag har slösat en hel dag på att läsa recensioner och jag har bara blivit ännu mer förvirrad!!!
det är så att jag hade en kompis, som hade dom dära FPS1000 högtalarna från Creative... då blev jag förälskad i ljudet.... sen efter ett tag gick jag hem till en annan kompis, som hade FPS2000 och där var ljudet ännu bättre och ännu fylligare. Ljudet var sååååå skönt... men jaja.... tills jag bestämde mig för att skaffa det bästa av det bästa från creative (jag gillar creative... fråga inte varför) så jag började kolla på dtt2500 och dtt3500 .... då läser man recensioner över allt... och alla säger olika saker...
först kollar man på recension av dtt3500: där står det att det är MYCKET BRA och får 10/10 ... sen läser man nån annanstans att dom e bara skit och kan jämföras med FPS1000, och att Subwoofern e skit (trots att den e större än i dtt2500)
Sen läser man om dtt2500.. som är ett "steg" sämre... och dom är av vissa sidor HELT UNDERBARA och får 10/10... och av andra sidor får den typ 5/10...
alltså... några sidor påpekar till och med att dtt2500 borde vara bättre än dtt3500... och det är ju meningen att dtt3500 ska vara bäst av dom alla!! hur är det egentligen? ? ? ? ? ? ? ?
kan någon lista upp, från bäst till sämst (utan att priset gör inflytande) DTT2200, DTT2500 FPS1000, FPS1500, FPS2000 och DTT3500 ? ? ? ? ?
Är mycket tacksam för lite klargörande av vad som egentligen e bra eller inte...
Och snälla kom inte med kommentarer som "köp klipsch istället" eller dylikt.
May 30, 2001
Kan inte hjälpa dig med så mycket med jämförelse mellan de olika.
Har dock DTT3500 "ihop" med 5.1 Platinum och jag ÄR MYCKET NÖJD med detta!
Enda jämförelsen jag själv kan göra är emot DTT2500, mycket bra ljud även där men valde själv ändå det tyngre.
Spelar nästan all musik genom datorn numera.
Winamp sköter jag via fjärrisen till ljudkortet!
2 Guest(s)