December 22, 2007
hej!
Jag fick mitt abit ip35-pro igår och jag har haft ett stort problem. Att när jag startar datorn så startar alla fläktar i ca 10 sek (OBS!! Ingen bild alls) sen startar datorn om (fortfarande ingen bild!). Den bara står där o låter inget händer har dessutom provat med många olika processor modeller ex Celeron D 2,66 ghz vilket alla moderkort ska stödja, E4300, Quad 2,4 ...
också ett 7600gt eller mitt 8800gts 320 mb inget att detta har funkat alla dioder funkar och den lilla LED skärmen ändrar status o allt så det är det inget fel på den har rätt värden iaf enligt manualen. När jag testade det hade jag det utanför min låda med ett gammalt qtec 400w nätagg har itne haft tid / ork att prova det med mitt hiper 530w när det troligen inte kommer funka ändå. På mitt qtec agg finns det bara 20-pin och en 4 pin kontakt vilket ska funka om inte abit kort har något speciellt? någon som har några förslag jag kan prova så skriv! är desperat att få igång den, annars blir det rma och det tar tid.
mvh
Tompa
December 22, 2007
December 22, 2007
ah roligt märkte precis en liten spricka övanför nordbryggan, köpte det på komplett.se och det går inte på garatin. På deras hemsidan står det att fraktskador eller att man har gjort skadan själv går inte på garatin ... jag kan itne ha gjort det själv var sjukt försiktig när jag satte i det. Så nu har jag 20kr kvar från julens alla klappar det kommer ta ca 5 månader att spara ihop pengarna igen jippie! mitt studiebidrag får jag inte utan det går direkt till telefonen (w880i 308+ kr) och kläder.
Trevlig fortsättning på det nya året! vilket inte jag kommer ha!
1 Guest(s)