November 27, 2003
Acer har ju ett rykte om sig att våra ganska lågkvalitésaker tyvärr. De gör inte panelerna själva heller utan köper in andras så jag skulle nog försöka kolla upp vad det är för panel. Det kan ju vara så att de köpt in någon gammal 8ms TN-panel och då är det ju inte direkt billigt även om det kan verka så.
//Andreas
November 15, 2004
Delph1 wrote: Acer har ju ett rykte om sig att våra ganska lågkvalitésaker tyvärr. De gör inte panelerna själva heller utan köper in andras så jag skulle nog försöka kolla upp vad det är för panel. Det kan ju vara så att de köpt in någon gammal 8ms TN-panel och då är det ju inte direkt billigt även om det kan verka så.
//Andreas
det hade varit super om du kollat upp det 🙄
November 15, 2004
Delph1 wrote: Jag hade visst lite bråttom. Acer gör sina egna skärmar, men just den du plockat är av deras så kallad "Value line". Jag hade försökt hitta någon annan. Jag har inte lyckats hitta någon seriös recension på den heller tyvärr.
//Andreas
okej, tack 🙂
om den pajar blir det dyrt?
August 15, 2005
Zix0r wrote: okej skit samma '
men den har inte DVI är det stor skillnad på DVI och D-sub?
och
Ljusstyrka för bild: 370 cd/m2
Bildkontrastförhållande: 350:1
är det bra?EDIT: Hitta en FAQ 🙂 är ju..
Är inte det väldigt lite bildkontrast? Har för mig att de flesta brukar ligga runt 500:1 - 1000:1
November 27, 2003
AnonymousKiller wrote: [quote=Zix0r]okej skit samma '
men den har inte DVI är det stor skillnad på DVI och D-sub?
och
Ljusstyrka för bild: 370 cd/m2
Bildkontrastförhållande: 350:1
är det bra?EDIT: Hitta en FAQ 🙂 är ju..
Är inte det väldigt lite bildkontrast? Har för mig att de flesta brukar ligga runt 500:1 - 1000:1
Jo, men istället är ljusstyrken hög. De går lite anti-hand i hand de två.
//Andreas
November 15, 2004
denna skärmen är den bra?
http://www.webhallen.com/prod......p?id=45489
är det den ni har en recention på?
1 Guest(s)