June 18, 2001
Nån som fått det nyligen ?.
Jag ska få mitt i veckan som kommer och min fråga är som följer:
När ni fick modemet via posten fick ni lösa ut det och betala dom 1500 då eller fick ni bara hämta ut det och betala sedan ?.
Att jag frågar beror på att det är i slutet av månaden och jag hade tänkt handla lite andra saker till min server istället för att lägga pengarna på anslutnings avgiften....
Tacksam för svar
June 18, 2001
🙂
Tackar boys precis vad jag ville höra !!
Whiiiii *S*
Då kan jag köpa lite routers och x antal nic nu !.
Bara hoppas att allt funkar när det dyker upp, har ju läst om div tragedier ang just att Felia inte kopplat hela vägen fram, att inte folks nummer vart aktiverade osv.
Men men har man väntat 1år så spelar ju 1mån ingen roll *not*
August 22, 2005
On 2001-11-17 14:16, PolluX TroY wrote:
Tackar boys precis vad jag ville höra !!
Whiiiii *S*Då kan jag köpa lite routers och x antal nic nu !.
Bara hoppas att allt funkar när det dyker upp, har ju läst om div tragedier ang just att Felia inte kopplat hela vägen fram, att inte folks nummer vart aktiverade osv.Men men har man väntat 1år så spelar ju 1mån ingen roll *not*
Mitt funka direkt
Å sen koppla jag in en "D-Link DI-804 Cable/XDSL router/firewall" å de funkar prefekt de me
Bara tuta å köra mannen!
EDIT: Stavfel!
[ Detta Inlägg ändrades av: Kr!pp@ den 2001-11-17 14:31 ]
June 18, 2001
September 27, 2001
June 18, 2001
November 20, 2001
Har man några timmar och en gammal burk över och vill man ha billigast möjliga routeralternativ så funkar det faktiskt skitbra att använda allt som minst är, säg, en 486:a med 16meg minne och två nicar och köra en minimal linux på den. Det finns tom. små gulliga enfloppydistros vars enda syfte är att agera router. Går toksnabbt och kostar - som sagt - minimalt.
Och, nej, jag är inte bara en nördig linuxivrare som tycker att man ska använda det till allt. Jag har helt enkelt konstaterat att det funkar väldigt, väldigt bra.
2 Guest(s)