October 26, 2005
Först vill jag säga att Jag är väldigt okunnig med datorer (dessutom e ja ju tjej :blink: ). SÅ ni får ursäkta min antagligen dumma fråga.
Problemet: Jag har nyss beställt ett såndanthär: 400MHZ DDR NON ECC CL 2.5 DIMM.. Jag vet att det passar ihop med mitt moderkort så de e inget problem. Men jag har ett minne från förut som e 333mhz.. kommer domhär två nu att passa ihop? eller har jag nyss gjort något otroligt dumt?
Jag vet att jag kanske borde ha frågat här innan jag beställde nåt men.. gjort e gjort..
Jag e väldigt tacksam för snabba svar!
July 18, 2003
_Sara__ wrote: Tackar för välkomnandet 🙂
Det var verkligen skönt att höra att det fungerar,
nu kan jag sova lungt inatt, tack så mycket! 🙂
Gick och la mig kl 23 för jag har viktigt prov imorgon och ville vara pigg, men inte kan man sova för det :S
Jag gav upp och lyssnade på lite musik istället 😀 Hoppas du kan somna i alla fall, inte kul att vara trött men inte kunna sova :arg:
July 18, 2003
Poontus wrote: men ibland har man otur?
farsans dator...
PC2100 minnen, körs i PC2100. han köppte en PC2700 billigt (båda var av märket Twinmos med CL2.5) ändå så pep datorn av vägrade POSTA........
Jag vet inte om det är annorlunda med PC2100 samtidigt som "bättre" stickor, men 2700 och 3200 har fungerat för mig i alla år. kanske var en märkesdator 😛 Dem brukar vara jobbiga 👿
1 Guest(s)