January 22, 2002
Hej, jag tror att jag lyckats fått virus. Anledningen till att jag tror att det är just virus är att jag tog hem HD'n till en polare för att kolla vad som var fel. Då upptäckte vi att WINNT/System32 och /System mapparna saknades, Och sedan så blev min polares dator helt nersegad och konstig, körde då en virus kontroll och märkte då att han var infekterad. Nu är det så att Norton inte vill kunna laga detta, Eftersom att det ligger viktiga saker på disken så är formatering inte ett val. Jag har iofs. en WIN2k skiva, men det är engelsk version och jag har tidigare kört med svenska så då måste jag formatera disken för att kunna installera det. Hur ska jag kunna lösa detta?
November 9, 2001
du kan juh testa attt köra en reparations instalering det menas med att du tar windowsinstalationsskivan och när den förjar instalera så frågar den om du vill göra en reparation av operativsystemet somn du har nu lr om du vill göra en ny välj då reparation och kör den när det e klart så instalerar du om virusprogrammet och kollar virus igen det kanske kan hjälpa 😀
1 Guest(s)