Det som ger mest för pengarna vid köptillfället, och då räknar jag även in klockbarheten eftersom jag är fattiglapp.
Således kan jag inte lägga någon röst på förslagen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 1, 2006
För det första... hur f-n ska vi kunna veta vad du syftar på, när frågan lyder "AMD vs. Intel ...vilken föredrar du?"
För det andra... det e ju en rätt menlös omröstning oavsett om du snackar PR eller produkt, tycker du inte det själv ärligt talat? Det för att du själv borde väl kunna förstå att, undantaget somliga märkesfreaks som Lehto ;), så är det väl ganska självklart att alla vill ha så mycket som möjligt ut för sina pengar. Tycker du inte också det?
🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕 🙄 😕
October 7, 2002
Alternativet "någon helt annan" fattas också. Just nu sitter jag vid en dator med Freescale-processor, även om de inte tillverkar till bruk i persondatorer längre. Och i alla fall Via hänger ju fortfarande kvar på marknaden för processorer till persondatorer utöver de bägge ovan nämnda...
3 Guest(s)