March 14, 2001
jag har två hårddiskar en so ja installera nyss första hårddisken är uppdelad i två 20gb som hette C: & D: tidigare men nu när ja installera nya hårdisken blev den på D: istället så alla länkar som går till program på D: hittas ju inte nu!
så hur ändrar ja enhetsbeteckning på D: till F:
May 24, 2001
tratten: Vad är det du rökt? Jag vill också ha!
Om du kör NT, 2000 eller XP kan du ändra enhetsbeteckningen i "Disk management".
Om du kör Win9x måste du ta bort den primära partitionen på den nya disken och göra en sekundär med en logisk enhet istället. Du måste formatera om den då.
August 21, 2001
On 2001-12-05 01:23, Donan Fear wrote:
tratten: Vad är det du rökt? Jag vill också ha!Om du kör NT, 2000 eller XP kan du ändra enhetsbeteckningen i "Disk management".
Om du kör Win9x måste du ta bort den primära partitionen på den nya disken och göra en sekundär med en logisk enhet istället. Du måste formatera om den då.
har du rymt från ett psyke?
använder man partition magic så behöver man inte formatera
May 24, 2001
On 2001-12-05 04:12, tratten wrote:
har du rymt från ett psyke?
använder man partition magic så behöver man inte formatera
Alla har kanske inte warezat Partition magic?
Och att ändra ett inlägg EFTER att nån svarat på den är bara fegt, fult och dålig stil. Nu är jag arg på dig.
Förresten så kan man inte ändra enhetsbeteckningarna direkt med Partition Magic, men man kan göra om den primära partitionen till en sekundär utan att formatera om.
1 Guest(s)