November 18, 2003
Nevil wrote: Referensdesign har ja.. tror ja.. det ser iaf ut exakt som Asus 9800GT TOP 512Mb kortet med den stora kopparkylaren med fläkt.. Iaf..
Hur ställer du fläkthastighet m.m?.. finns inga såna inställningar för mig.. :SIaf.. Ja.. Ja har flashat kortet med Albatron BIOS (Tror ja de va iaf.. ) ändrade lite inställningar i nå program först (kommer inte ihåg namn på programmet) sen e de bara o flasha.. Sålänge de e G92 kärnan och 512Mb..
Jag använder "evga precision". Sök på de o tanka hem det, funkar skitbra o ställa fläkten med samt klocka med. Du behöver inte ha ett evga kort för att det ska funka:p
August 25, 2004
Snowman89 wrote: Jag använder "evga precision". Sök på de o tanka hem det, funkar skitbra o ställa fläkten med samt klocka med. Du behöver inte ha ett evga kort för att det ska funka:p
De e den jag har.. Kan inte ställa nån fläkthastighet eller nåt.. klocka kan man göra med vilket bios som helst.. så länge man har NiBitor..
November 18, 2003
Nevil wrote: De e den jag har.. Kan inte ställa nån fläkthastighet eller nåt.. klocka kan man göra med vilket bios som helst.. så länge man har NiBitor..
Klocka med bios? :bgrin:
Med evga precision så finns det 4st "spakar" att dra i, en för core, en för shader clock, en för minnes clocken samt en för fläkthastighet. Kan lägga upp en bild om du inte hittar
1 Guest(s)