June 7, 2005
February 12, 2003
Chris64 wrote: [quote=Mean Machine]Förstår inte varför nVidia skulle kalla det för 7800, och inte 6850 eller liknande, då de gjorde det med FX-serien...
Tror faktiskt att det bara blir högre klockat.
Antar för att de även lagt till fler pipes och för att det låter bättre :D.
Jojo, men jag tror att "nästa generation" blir samma kort och kanske nån pipe till, och högre klocks.
March 2, 2005
Asså jag börjar oroa mig för priserna det börjar gå över gränsen. 7800 går på ca 6000 kr.. nu kommer de höjas mer, och sen nästa mer och sen mer.. vad kommer dom ta för deras grafikkort om 3 år? 10000 kr? nVidia får lugna sig lite. Jag KANSKE ska köpa antingen 7800 eller den som kommer senare.. men ja e inte säker.. men hade inte vart helt fel att ha det förbannade kortet 😛
October 25, 2003
N1ko wrote: Asså jag börjar oroa mig för priserna det börjar gå över gränsen. 7800 går på ca 6000 kr.. nu kommer de höjas mer, och sen nästa mer och sen mer.. vad kommer dom ta för deras grafikkort om 3 år? 10000 kr? nVidia får lugna sig lite. Jag KANSKE ska köpa antingen 7800 eller den som kommer senare.. men ja e inte säker.. men hade inte vart helt fel att ha det förbannade kortet 😛
Jag pröjsade ~6500:- för mitt 9800Pro på releasedagen så...
March 2, 2005
Tindy wrote: [quote=N1ko]Asså jag börjar oroa mig för priserna det börjar gå över gränsen. 7800 går på ca 6000 kr.. nu kommer de höjas mer, och sen nästa mer och sen mer.. vad kommer dom ta för deras grafikkort om 3 år? 10000 kr? nVidia får lugna sig lite. Jag KANSKE ska köpa antingen 7800 eller den som kommer senare.. men ja e inte säker.. men hade inte vart helt fel att ha det förbannade kortet 😛
HAHAHAHAHA 😀
January 12, 2004
N1ko wrote: [quote=Edvuld]Är normalpris på nya kretsar... Kollade igenom en gammal Dustin. Geforce 3 (non Ti) kostade 5700+ moms
har ja svårt att tro på
Varför det?
Så är det med datorkomponenter. Det kostar att ligga på topp. och när man väl har köpt det värsta dyraste så tar det ett år, sen hittar man det på ICA Maxi för 595:- 😉
Mitt Geforce3 ti200 kostade 2995:- om jag minns rätt. Då hade kortet funnits ett tag på marknaden.
October 25, 2003
N1ko wrote: [quote=Tindy][quote=N1ko]Asså jag börjar oroa mig för priserna det börjar gå över gränsen. 7800 går på ca 6000 kr.. nu kommer de höjas mer, och sen nästa mer och sen mer.. vad kommer dom ta för deras grafikkort om 3 år? 10000 kr? nVidia får lugna sig lite. Jag KANSKE ska köpa antingen 7800 eller den som kommer senare.. men ja e inte säker.. men hade inte vart helt fel att ha det förbannade kortet 😛
HAHAHAHAHA 😀
Inihelvete vettigt inlägg.
Spammarfan.
March 2, 2005
Edvuld wrote: Här har vi lite godingar:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
exkl moms på allt. Brännaren är billig och bra!
Okej det bevisar bra... Fick suget på att gå köpa ett Geforce 3 för 5000 spänn nu faktiskt..
1 Guest(s)