March 2, 2005
Hej behöver fort veta då jag ska köpa imorrn, jag ska köpa surroundhögtalare till min tv.. Nu undrar jag bara om surround-ljudet kommer att funka på min xbox 360 också? eller kommer det vara "vanligt" ljud när jag spelar? Vill gärna ha lite bättre ljud då jag tycker mitt nuvarande ljud låter som vår radio i köket 🙄
August 9, 2005
Det följde med en adapter som man satte in de tre 3,5 mm pluggarna från surroundsystemet och satte in de två kablarna man normal sätter i tvn.
EDIT: En sådan:
[Image Can Not Be Found]
EDIT2: Kollade på dina högtalare och blev nu lite osäker, tror inte att det är rätt anslutningar för att det ska funka.
December 1, 2005
kicking_kangaroo wrote: Det följde med en adapter som man satte in de tre 3,5 mm pluggarna från surroundsystemet och satte in de två kablarna man normal sätter i tvn.
[Image Can Not Be Found]
EDIT2: Kollade på dina högtalare och blev nu lite osäker, tror inte att det är rätt anslutningar för att det ska funka.
Va konsitgt :S Med mina Logitech x-530 följde det inte med någon sådan adapter?! :S
March 2, 2005
kicking_kangaroo wrote: Det går att köpa sådana. Det följde med mina Logitech X-530 så köp en sån så funkar det.
Kollade på dom Logitech X-530 som du har och dom verkar vara riktigt bra.. enligt dem som köpt dem iaf ..och det står också att man kan ha den till sitt Playstation eller Xbox.. här hittade jag dom http://www.computercity.se/ind.....er=SE82039 det står "* Tv-spelsadapter krävs" är det den adaptern du visade mig? Tacksam för svar 😀
August 9, 2005
N1ko wrote: [quote=kicking_kangaroo]Det går att köpa sådana. Det följde med mina Logitech X-530 så köp en sån så funkar det.
Kollade på dom Logitech X-530 som du har och dom verkar vara riktigt bra.. enligt dem som köpt dem iaf ..och det står också att man kan ha den till sitt Playstation eller Xbox.. här hittade jag dom http://www.computercity.se/index.aspx?identifier=SE82039 det står "* Tv-spelsadapter krävs" är det den adaptern du visade mig? Tacksam för svar 😀
Det är precis den jag visade dig.
EDIT: Kan säga att jag är helnöjd med mina högtalare. Bra bas och klart ljud på även hög volym.
March 2, 2005
kicking_kangaroo wrote: [quote=N1ko][quote=kicking_kangaroo]Det går att köpa sådana. Det följde med mina Logitech X-530 så köp en sån så funkar det.
Kollade på dom Logitech X-530 som du har och dom verkar vara riktigt bra.. enligt dem som köpt dem iaf ..och det står också att man kan ha den till sitt Playstation eller Xbox.. här hittade jag dom http://www.computercity.se/index.aspx?identifier=SE82039 det står "* Tv-spelsadapter krävs" är det den adaptern du visade mig? Tacksam för svar 😀
Det är precis den jag visade dig.
EDIT: Kan säga att jag är helnöjd med mina högtalare. Bra bas och klart ljud på även hög volym.
låter bra.. det står "* Tv-spelsadapter krävs" får man den till högtalarna eller får man den till xbox 360n??
March 2, 2005
kicking_kangaroo wrote: Det följde med en adapter som man satte in de tre 3,5 mm pluggarna från surroundsystemet och satte in de två kablarna man normal sätter i tvn.
[Image Can Not Be Found]
Har en viktig fråga... Den adaptern du visade mig.. får man den till xbosen eller får man den till högtalarna, eller får man köpa den själv?
för jag fick inte en sån adapter till min xbox och jag köpte 4000 kr variantenn
March 2, 2005
Köpte dom Logitech X-530 nu och har kopplat in den till xbox 360n.. fick adaptern till och kan bara säga: vilken grym skillnad, basen är sjuk och ljudet är underbart.. har satt upp högtalarna lite här och där så det blir rikigt bra ljud över hela rummet... lätt värd 799kr.. trodde absolut inte det skulle vara såhär bra 😀
1 Guest(s)