June 27, 2001
det är så här att jag skall köpa ett nytt ljudkort
och jag har kommit fram till att det blir detta:
SB Audigy Player OEM 895.00 kr
och då har jag 2 st frågar:
1 vad tycker ni om detta vad har ni för erfarenheter mm..
2 det är så här att ajg har ett msi k7t266 pro2 ru och jag vet att folk har haft problem med att satt ljudkortet på fel psi plats så dator låser sig mm
så då har jag en sipel fråga vilken pci platts skall jag sätta det på?
mycket tacksam för svar ertersom jag åker imorgon och köper det..
February 16, 2002
February 16, 2002
September 4, 2001
TiNo wrote: det är så här att jag skall köpa ett nytt ljudkort
och jag har kommit fram till att det blir detta:SB Audigy Player OEM 895.00 kr
och då har jag 2 st frågar:
1 vad tycker ni om detta vad har ni för erfarenheter mm..
2 det är så här att ajg har ett msi k7t266 pro2 ru och jag vet att folk har haft problem med att satt ljudkortet på fel psi plats så dator låser sig mm
så då har jag en sipel fråga vilken pci platts skall jag sätta det på?mycket tacksam för svar ertersom jag åker imorgon och köper det..
Kan du stava ?!
aja iaf så är jag mycket nöjd med mitt kort, iofs har ja inte det moderkort som du har......men ljudkortet är det iaf inget fel på.
June 8, 2001
Dem har under en längre tid skrivit om sina drivrutiner i stil med Nvidias detonator "unified" drivers... Dessa kommer att släppas i en inte för avlägsen framtid(?), och lär enligt rapporter ge bra prestanda ökning i b.l.a. WinXP + flertalet buggfixar. Tycks som om de har äntligen börjat lyssna på krititen om drivrutinerna, precis som jag tycker att ATI har gjort.
Visst det finns bättre kort för musik, som t.ex. Terratec DMX 6 Fire 24/96 (äkta 24bit), och kanske även också Hercules kort, men dessa duger tyvärr ofta inte till spelande. Dålig EAX 1-2 motor.
1 Guest(s)