August 15, 2001
Jippi... Min andra IBM hårddisk som har fart åt (ursäkta urtrycket) h*****e! Har en väldig otur me mina IBM:are, dom går stabilt så länge dom går, tysta och snabba, men jag vet sen tidigare att 60 serien (just den jag hade) var det stort tillverkningsfel på, och 40% av alla dom diskar var det tillverkningsfel på som sagt, och jag har väl naturligtvis oturen att vara en av dom...
Nä, förjävligt rent ut sagt!
April 17, 2001
New information about the supposed virus killing IBM's harddrives
[Comments] by Per Hansson - 11/17/2001 @ 3:31 am
Received these two mails:
I don’t know if they are related but I had 2 Western Digital Harddrives, one was an 8GIG and the other was a 20.5 GB, I purchased them at different times and one was OEM the other RETAIL, all of a sudden both drives died on me about 2weeks ago.
I spoke to WD and the technician believes it may actually be some kind of virus since my drives were both manufactured when IBM and WD were using the same components, apparently they do not share as many similarities any longer on the new WD drives. However he had not heard any reports of this until mine came in, they are still investigating the cause of my hard drive's failure.
Thanks, Pollux.
Citerat från 3D Spotlight.
September 27, 2001
August 21, 2001
On 2001-11-17 19:23, Ozzy Osmond wrote:
Hörs det skumma raspande/klick ljud från din IBM
är slutet nära..!
Gör backup genast på allt.Jag hade skumma ljud och fick starta om, det fungerade en vecka...sedan rasade den helt.
Det var en 40Gb i 60-serien
hadde samma på min IBM 30,6g ,efter 8 mån
började den j**las, har skickat in den
2 Guest(s)